پرواز فوق العاده از هما به رومانی برای انتقال هموطنان مقیم اوکراین


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812880

مدیر کل روابط عمومی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز فوق العاده هما برای انتقال ایرانیانی که از اوکراین وارد رومانی شده اند، روز آینده به رومانی انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین جهانی به نقل از روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر هموطنان مقیم اوکراین وارد رومانی شده اند، شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان حامل پرچم و مطابق با آن با مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز اضطراری برای انتقال این افراد اعلام کرد.

جهانی افزود: پس از هماهنگی های لازم بین سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوزهای لازم، برنامه ریزی لازم برای پرواز اضطراری انجام شده است.

وی به نحوه انجام این پرواز اشاره کرد و گفت: این پرواز روز شنبه 14 اسفندماه با شماره پرواز 5392 در ساعت 23:10 و 01:20 (به وقت محلی) از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود. در فرودگاه بخارست فرود خواهد آمد.

این پرواز ساعت 3 بامداد (به وقت محلی) فرودگاه بخارست را با شماره پرواز 5393 ترک می کند و پس از سوار شدن در ساعت 07:50 (به وقت محلی) در فرودگاه امام (ره) به زمین می نشیند.

مدیرکل روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران گفت: اولین گروه دانش آموزان دهم اسفندماه امسال از فرودگاه ورشو به وطن خود پرواز کردند و همکاران پرتلاش آماده پروازهای بعدی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید