پرونده قتل شهید صیاد هدایی در دست بررسی است


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897105

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر رسیدگی به پرونده کشته شدن شهید صیاد هدی گفت: در این رابطه چند نفر دستگیر و دستورات قانونی برای آنها صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود گفت: گرامیداشت اربعین حسینی یادآور پیام خونین حسینی در کربلاست. ماموریت کشف حقیقت یکی از اهداف پیام حسینی است. جا دارد از مهمان نوازی برادران و خواهران عراقی در طول راهپیمایی تشکر و قدردانی خود را برای تامین امنیت زائران اعلام کنیم.

وی ادامه داد: از قوه مجریه و قضاییه انتظار داریم برای رفع موانع و تسهیل شرایط زوار حسینی اقدامات لازم را انجام دهند.


ایجاد مالکیت رسمی جزایر کوچک، بزرگ و ابوموسی

ستایشی در ابتدای نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: دستگاه قضایی برای احراز مالکیت رسمی جزایر کوچک و بزرگ تنب و ابوموسی اقدامات موثر و قاطعی انجام داده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سند رسمی مالکیت این سه جزیره را به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر کرده است.


پرونده قتل صیاد هدی در مرحله تحقیقات مقدماتی است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده کشته شدن شهید صیاد هدی در مرحله تحقیقات مقدماتی است. در این رابطه چند نفر دستگیر و برای آنها قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات در مورد این پرونده طبقه بندی شده است.


تمام اقدامات و تلاش های انجام شده برای آزادی حاجی در زندان عربستان

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه نشست خبری خود درباره آخرین وضعیت آزادی حاجی ایرانی در عربستان گفت: تلاش برای آزادی حاجی در زندان عربستان همچنان ادامه دارد. دادستان کل کشور در این خصوص اخطاریه های قانونی به وزارت امور خارجه ارسال و خواستار پیگیری و تعیین تکلیف حج شده است. اقدامات کنسولی برای این شهروند در حال انجام است. معاونت بین الملل و ستاد حقوق بشر نیز در این راستا اقداماتی را انجام داده اند.


شهردار و اعضای شورای لواسان کجا رفتند؟

پرونده شهردار و اعضای شورای شهر لواسان در تحقیقات مقدماتی نقص داشت و پرونده به دادسرا برگشت و تا پایان شهریورماه پس از رفع نواقص پرونده به دادگاه کیفری یک تهران اعاده می شود. . کار روی این پرونده تا نیمه اول اکتبر دوباره آغاز می شود.



تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید