پرونده مشکل ساز بازیکن استقلال دوباره به فیفا رفت

لئاندرو پادوانی، مدافع سابق استقلال که چند فصل پیش در دیدار استقلال و فولاد خوزستان دچار مصدومیت شدید شد. در آن مسابقه پادوانی به دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات نتوانست به فوتبال ادامه دهد و برای شکایت از استقلال به فیفا ویلچر شد.

رد درخواست 9 میلیون دلاری پادوانی به فیفا باعث شد این مدافع برزیلی به دادگاه عالی ورزش مراجعه کند و به شکایت خود ادامه دهد.

پس از گذشت تقریباً سه فصل دادگاه CAS پس از بررسی شواهد، درخواست غرامت 9 میلیون دلاری پادوانی را رد کرد و باشگاه استقلال برنده این پرونده جنجالی دادگاهی اعلام شد تا آبی ها تنها به پرداخت 100 هزار دلار محکوم شوند.

با وجود این قضاوت و گذشت چندین ماه، باشگاه استقلال از پرداخت 100 هزار دلار به اضافه جریمه دیرکرد خودداری کرد. پادوانی در این خصوص گفت: استقلال باید 100 هزار دلار به من بدهد. حتی شماره حسابم را به باشگاه دادم اما پول نداده اند.

این بازیکن برزیلی تاکید کرد: حتی فیفا هم اصرار داشت که استقلال پول را به حساب من بگذارد اما گفتند پول ندارند!

مدافع سابق استقلال همچنین از تمدید پرونده خود علیه استقلال با فیفا خبر داد. پادوانی گفت: این پرونده هنوز به مرحله رای گیری نرسیده است. وکیل من این درخواست را به فیفا ارسال کرد و فیفا با بازگشایی پرونده موافقت کرد. حالا باید منتظر مراحل بعدی باشیم.

این بازیکن برزیلی تاکید کرد: نمی دانم چه زمانی نتیجه این پرونده که ربطی به پرونده قبلی ندارد مشخص می شود. من به استقلال پیشنهاد دادم و باشگاه اعلام کرد که با من مذاکره نمی کند و منتظر تصمیم فیفا است.

دیدگاهتان را بنویسید