پروژه ترور اراک باز هم شکست خورد/ ماجرای مرگ علیرضا کریمی چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اخیراً در فضای مجازی با پدیده قتل‌های زنجیره‌ای رسانه‌های ضد انقلاب از نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیلی زاده تا مرگ عصر پناهی روبه‌رو می‌شویم که گواه پروژه کشتار رسانه‌های ضدانقلاب است. ربات های مجازی و هشتگ های سازمانی مدتی است که شناخته شده اند تا اینکه حقیقت در مورد همه مشخص شود.

در این میان قتل های فراوان چندین بار به نام اراک افتاد اما فیلمنامه این پروژه به قدری ضعیف بود که حقیقت خیلی زود رسانه ها و ربات های مجازی فاش شد اما در آخرین مورد مدعی شدند فردی به نام ” علیرضا کریمی» از اسلام آباد غرب روز چهارشنبه ۲۷ آبان در جریان اعتراضات دانشجویی دانشگاه اراک کشته شد.

اما این پروژه نیز مانند بقیه موارد ادعایی امپراتوری دروغ، بی‌اساس بود زیرا اساسا هفته گذشته تجمعی در دانشگاه اراک برگزار نشد و دانشگاه اراک اساساً دانشجو بودن و تحصیل در آن دانشگاه را تکذیب کرد. خبر فوت یکی از دانشجویان میکروبیولوژی دانشگاه اراک (علیرضا کریمی) در جریان اعتراضات دانشجویی با توجه به اینکه چنین فردی با این مشخصات به عنوان دانشجوی دانشگاه اراک وجود ندارد اساساً موارد ذکر شده در فضای مجازی منتشر می شود. اخبار یک شایعه است و قصد دارد افکار عمومی را سردرگم کند.


78de74b6 6fc3 4250 a0b4 3d93a05f04ad خبر خاکستری

امروز شنبه 30 آبان رئیس کل دادگستری استان مرکزی نیز با صدور اطلاعیه ای به این شایعات پاسخ داد و تاکید کرد: برای اطلاع عموم شهروندان محترم می باشد. با توجه به اخبار منتشر شده از سوی رسانه معاند مبنی بر فوت جوانی به نام علیرضا کریمی و ارتباط آن با اغتشاشات و حوادث اخیر، لازم به توضیح است بر اساس تحقیقات فنی و قضایی، این جوان از اهالی منطقه نبوده است. استان مرکزی و مجرد در منزل خود زندگی می کرد و با توجه به گواهی پزشکی در همان محل فوت کرد و علت مرگ متوفی مسمومیت ناشی از مصرف مواد مخدر از نظر قضائی اعلام شد.

این پیام می افزاید: در معاینه جسد متوفی هیچ گونه آثار و نشانه ای مبنی بر خشونت، ضرب و شتم، کبودی و شکستگی مشاهده و گزارش نشده است، بنابراین مرگ متوفی هیچ ارتباطی با اغتشاشات و شرکت در تجمعات اخیر ندارد و این ادعاست. مبتنی بر انکار است.

نکته حائز اهمیت این است که لجاجت و دشمنی و کینه توزی رسانه های بیگانه علیه ملت شریف و آزاده آشکار و آشکار است و با پا نشان دادن وقایع و ترفندهایی مانند کشتار و ایجاد جنگ رسانه ای برای ایجاد یک جنگ رسانه ای متوسل می شوند. جو بلاتکلیفی و تنش بر همگان مشهود است و لازم است همه شهروندان به ویژه جوانان عزیز و فهمیده با درایت، هوشیاری، دقت و بصیرت با این گونه مشکلات برخورد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید