چرا علیرضا جهانبخش در برایتون شکست خورد؟

چرا علیرضا جهانبخش در برایتون شکست خورد؟

علیرضا جهانبخش در گفت و گو با فاینورد درباره حضورش در تیم هلند و شهر روتردام گفت: زمانی که در نایمخن و آلکمار بازی می کردم زیاد به روتردام نمی آمدم اما الان در روتردام احساس خیلی خوبی دارم. ” این یک باشگاه و شهر بسیار خوب است، به خصوص یک استادیوم خوب.
او به آرنه اسلات، سرمربی فاینورد گفت: “وقتی آرنه با من تماس گرفت، احساس خوبی داشتم که باشگاه بزرگی مانند فاینورد به من علاقه مند است.” پس از مشورت در مورد باشگاه و شهر روتردام، تصمیم گرفتم پیشنهادات باشگاه های خارج از هلند را رد کنم و به فاینورد بیایم.

مهاجم 29 ساله درباره این انتقادات گفت: می دانم که ویژگی هایی دارم که می تواند به تیم کمک کند. برای من مهم است که مجبور نباشم.

جهانبخش همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در ماه های اول شرایط برای او خوب پیش نمی رفت؟ او گفت: “تا حدی به این دلیل که تمریناتم را از دست دادم و به سرعت با یک باشگاه جدید سازگار نخواهم شد. زمانی که به آلکمار، نایمخن و برایتون رفتم، شرایط اول همیشه برایم سخت بود. همیشه چند ماه طول می کشد تا احساس کنم در خانه هستم.

این فوتبالیست ایرانی در گفتگو با فاینورد گفت: اکنون مردم را می شناسم، احساس خوبی دارم و در تعطیلات زمستانی توانستم به خوبی برای نیم فصل دوم آماده شوم. پس الان وضعیت بهتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید