پروژه فیبر نوری در مجتمع های مسکونی الهیه اصفهان به بهره برداری رسید

با حضور مدیر مخابرات مرکز استان اصفهان؛

با حضور مدیر مخابرات مرکز استان پروژه فیبر نوری در مجتمع ساختمانی الهه اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


رامین حمسه در این مراسم با اشاره به لزوم تجهیز ساختمان ها به فناوری های نوین ارتباطی گفت: مخابرات اصفهان آمادگی تجهیز ساختمان های متراکم و متراکم به فیبر نوری را دارد.

ضمن تشریح ویژگی ها و مزایای سرویس اینترنت بر اساس فیبر نوری وی در خصوص سرویس ADSL نیز افزود: نیاز لایه های مختلف مردم به شبکه ای پایدار، امن، پرسرعت و با کیفیت از طریق این سرویس تامین می شود و سرعت های متعدد در هنگام استفاده از تانوما تجربه می شود.

در ادامه جلسه ابوذر فتاحی مدیر مخابرات منطقه جنوب اصفهان به تشریح وضعیت استقرار فیبر نوری و دسترسی ساکنان مجتمع های مسکونی الهه به فیبر نوری پرداخت و از سرعت عمل و تلاش ها تشکر و قدردانی کرد. و تلاش کارکنان مراکز مخابراتی این منطقه.

گفتنی است پس از این جلسه، مدیر مخابرات مرکز منطقه با حضور در منزل یکی از مشترکان هنگام ارائه سرویس FTTH، سرعت بالای این فناوری جدید را مورد آزمایش قرار داد.

لازم به ذکر است در این جلسه که تعدادی از اعضای هیات مدیره این مجموعه و همچنین تعدادی از مدیران و سرپرستان مراکز مخابراتی حضور داشتند، هیات مدیره ساختمان با تقدیر و تشکر از تسریع مخابرات در اتصال این ساختمان به شبکه با فیبرهای نوری.

مخابرات نوری در اصفهان



آیا این خبر مفید بود؟