اجرای بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در لاریجان آمل


ساعت: 08:12
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892144

عباس حسینی گفت: بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در دو فاز به طول 80 کیلومتر و فاز سوم نیز تا سه ماه آینده به عنوان بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور در لاریجان آمل اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سید عباس حسینی عصر سه شنبه در نشست خبری هفته دولت در استان آمل با اشاره به تشکیل دولت یک ساله مردمی گفت: حضور جوانان در دولت امید جدیدی را برای مردم ایجاد کرده است. ، با این رویکرد دولت سیزدهم استفاده حداکثری از مردم و این سرمایه اجتماعی در شکل گیری.

وی با بیان اینکه در کنترل کرونا اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: با تغییر دولت، همان سیستمی که غیرممکن بود در حوزه واکسیناسیون هم اجرا شد و معیار خوبی در کرونا تعیین شد.

فرماندار عامل دبا اعلام کرد که دولت از هر عامل و عنصری که باعث هم افزایی و ایجاد شرایط بهتر برای مردم شود استقبال می کند. این تکمیل خواهد شد.

وی از افتتاح 109 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: مجموع این پروژه ها بالغ بر 437 میلیارد تومان بوده که برای 890 نفر اشتغالزایی داشته است.

حسینی ادامه داد: 5 پروژه عمرانی با اعتبار 60 میلیارد راه اندازی می شود که برای 75 نفر شغل ایجاد می کند.

وی پل هزار سنگر را یکی از پروژه های مهم برشمرد و اظهار داشت: اولین افتتاح مسکن ملی در کشور با 128 واحد که با همکاری بخش خصوصی انجام شد.

حسینی پروژه فیبر نوری لاریجان را بزرگترین پروژه مخابراتی کشور خواند و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در دو فاز 80 کیلومتری است و فاز سوم آن در سال 1396 انجام می شود. سه ماه آینده به عنوان بزرگترین پروژه، فیبر نوری کشور به طول 120 کیلومتر ساخته شد و 7 دکل مخابراتی نیز ساخته شد.

وی تصریح کرد: آمل دومین شهر مازندران است که از نظر حجم ریالی در اجرای پروژه ها مشارکت داشته است و افتتاح پروژه ها با حضور مسئولان کشوری و استانی خواهد بود.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر عدم استفاده از ورزشگاه شهید چمران، گفت: در حوزه مدیریت ورزشی نواقصی وجود دارد که باید بررسی جدی شود، پیمانکار این پروژه باید ظرف مدت دو ماه رفع می شد. اما در حال حاضر انجام نشده است. ورزشگاه نمی تواند مسابقات برگزار کند.

فرماندار عامل تصریح کرد: دولت بحث تغییر کاربری را جدی گرفته است و از هیچکس گلایه نداریم، این تغییر در واقع باعث تخریب سازه ها می شود و این نوع سازه ها ضد توسعه است و باید کشت شود.

وی ادامه داد: اگر مسیر فساد را شناسایی کنیم با آن برخورد می کنیم.

فرماندار عامل در پایان با اشاره به فعالیت های معدنی تصریح کرد: فعالان حوزه معدن و نحوه فعالیت آنها را شناسایی کرده ایم و در حال تنظیم و مدیریت این بازیگران هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید