پروژه قسمت شرقی حرم حضرت معصومه(س) در مرحله انتخاب پیمانکار بود.


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884576

رمضانی پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه سلام الله را در مرحله انتخاب پیمانکار اعلام کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع در مرکز شهرداری در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، حرم حضرت معصومه (س) از سه جهت بهسازی شده است اما ضلع شرقی هنوز حل نشده و شرایط مساعدی وجود ندارد و به دلیل غرق شدن کرونا و حضور بومی و محلی زائران و مسافران خارجی، بلاتکلیفی این پروژه را وی ایجاد نگاهی نامناسب کرد.

در همین زمینه محمد رمضانی شهردار منطقه 7 قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم شهر قم، قسمت شرقی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها است. او چندین سال است که مردم ماشین های خود را در یک پارکینگ سطحی پارک می کنند. پارک می کنند، می دانند از نظر بصری نامناسب است، که در شأن قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نیست، مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی این پروژه بحث تملک بود، البته تملک در حدی انجام شد که طرح تصویب شد و مقرر شد پروژه به گونه ای طراحی شود که پروژه آسیب نبیند.

رمضانی ادامه داد: مقرر شد طرح نصب شده دیگر ملکی نداشته باشد اما در آینده فرصت توسعه داشته باشیم. در این طرح ترمینال و چندین طبقه پارکینگ تعریف شده است.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار و نحوه اجرا است و با توجه به اهمیت این پروژه در شهرداری مرکز اجرا می شود.

رمضانی بیان کرد: اجرای این طرح از نظر تامین پارکینگ و دسترسی زائران و مسافران حائز اهمیت است و مردم شاهد پروژه بسیار بزرگی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید