پرچم ایران در نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورمان نیمه برافراشته شد

سفارت کشورمان در تاجیکستان در این پیام تاکید می کند که اطمینان داریم فرزندان ملت مقاومت ایران در ارتش و نیروهای امنیتی درس سخت و رقت انگیزی به سران و عاملان این جنایت نابخشودنی خواهند داد.

همچنین سفارت کشورمان در کره جنوبی شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در کرمان در پی حمله شنیع تروریستی در کنار مزار شهید سردار سلیمانی را تسلیت گفت و در بیانیه ای اعلام کرد: کشتار وحشیانه کودکان، زنان و غیرنظامیان یک اقدام وحشیانه و غیرقابل بیان است و باید به طور گسترده محکوم شود. ایران همواره در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده است.

همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرکنسولگری ایران در آستاراخان به نشانه عزای عمومی در شهادت جمع کثیری از هموطنان عزیزمان در کرمان به حالت نیمه افراشته درآمد.

بر اساس این گزارش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه حمله تروریستی در کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی را به شدت محکوم کرده و با خانواده شهدا و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی می کند.

ضریح کشورمان به نشانه عزای عمومی و به یاد شهدای این اقدام تروریستی در این نمایندگی نیمه برافراشته خواهد بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان نیز حمله تروریستی جنایتکاران، دشمنان ملت ایران در کرمان و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را به شدت محکوم و ابراز همدردی می‌کند. به خانواده های شهدا و قربانیان این جنایت هولناک.

این سفارت همگام با ملت بزرگ ایران و به یاد شهدای این حمله تروریستی، فردا پرچم های مقدس کشورمان را در تمامی اماکن دیپلماتیک خود به حالت نیمه افراشته در می آورد.

ما اطمینان داریم فرزندان ملت مقاوم ایران در نیروهای نظامی و امنیتی درس سخت و رقت انگیزی را به سران و عاملان این جنایت نابخشودنی خواهند داد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان شهادت ده ها تن از هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در کرمان را به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد. شفای عاجل مجروحان این حادثه تروریستی .