پرچم متبرک امام رضا (ع) مظهر معنویت و عطوفت رضوی است/ وضعیت آمادگی، رزمندگی و رزمندگی رزمندگان جزیره مطلوب است.


زمان: 09:28
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844362

فرمانده کل سپاه گفت: بحمدالله وضعیت آمادگی، توان رزمی و روحیه رزمی رزمندگان جزیره مطلوب است و مطمئن هستیم که یکی از عوامل موثر و پیشرو در حفظ این آموزش، پس از عنایت خداوند متعال وجود معنویت و توسل به اهل بیت است.» و طهارت (ع).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; روز گذشته کاروان زیر سایه خورشید رضوی مستقر در استان هرمزگان با قایق های تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد جزیره بوموسی شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از اقدام آبرومندانه تولیت محترم استون قدس رضوی در حمل پرچم مقدس حرم رضوی (ع) در شهرها، روستاها، مساجد، مراکز درمانی و … اجتماعات مردمی افزود: جمهوری اسلامی ایران در جزایر خلیج همیشه خاطرات به یاد ماندنی ایام پاسداشت را یادآور می شود که در مناسبت های خاص این پرچم متبرک در میان رزمندگان حضور یافته و فضای عمومی جبهه را معطر می کرد. و روحیه جهادی و معنویت رزمندگان را تقویت کرد. پرچم متبرک امام رضا (ع) نماد معنویت و عطوفت رضوی است.
تنگسیری که روز گذشته برای بررسی آخرین وضعیت آمادگی نیروی دریایی سپاه به ناصره سفر کرده بود، گفت: بحمدالله وضعیت آمادگی، توان رزمی و روحیه رزمی رزمندگان جزیره مطلوب است و مطمئن هستیم که این وضعیت مطلوب است. یکی از عوامل مؤثر و مترقی در حفظ این امر است «آمادگی پس از عنایت خداوند متعال، وجود معنویت و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و ما در ایران اسلامی لازم می دانیم که از این نعمت بزرگ ولایت و الطاف و عطوفت خاص امام رضا (ع) بهره مند شوید، خوبان را دارم الحمدلله.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید