پزشکان: باید نحوه صحبت با دنیا و همسایگانمان را اصلاح کنیم/ سفره مردم نباید با شعار رنگ شود

پزشکان: باید نحوه صحبت با دنیا و همسایگانمان را اصلاح کنیم/ سفره مردم نباید با شعار رنگ شود

روز جدید : نماینده محلات گفت: قیمت کالاها 25 هزار تن گران می شود، 10 هزار تن پایین می آورند و بعد ادعا می کنند قیمت ها به نرخ قبلی برگشته است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات کشور بدون همکاری داخلی و خارجی امکان پذیر نیست، نمی توانیم در مسائل اقتصادی و تحولات علمی با دنیا مشارکت داشته باشیم و قطعا از دنیا عقب خواهیم ماند.

مسعود پزشکیان در خصوص وضعیت اقتصادی جامعه گفت: بحث کاهش و تعدیل قیمت ها مدام مطرح می شود در حالی که مثلا اگر کالایی 25 هزار تن گران شود 10 هزار تن آن را پایین می آورند و بعد ادعا می کنند. که قیمت ها نرخ بازده قبلی; اما اگر این روند صعودی قیمت ها کنترل نشود، وضعیت بسیار بدتر خواهد شد. بنابراین، جهت گیری ها باید تنظیم شوند. در این زمینه دو موضوع اساسی وجود دارد که یکی از آنها داخلی است که ما شاهد انسجام داخلی نیستیم و باید اجازه داد که همه جریان ها در اداره کشور حضور داشته باشند.

هر روز بر تعداد نخبگانی که از کشور می روند افزوده می شود

وی گفت: اتحاد و انسجام با شعار به دست نمی آید. همچنان که دولت در رنج است.

نحوه صحبت ما با جهان و همسایگانمان باید بهبود یابد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکلات منطقه ای و بین المللی از سوی ایران ادامه داد: موضوع دوم، روابط خارجی است، یعنی نحوه صحبت ما با دنیا و همسایگان باید اصلاح شود و به دیگران به عنوان دشمن نگاه کنیم. ، نمی توانیم به راحتی با دنیا وارد امور اقتصادی و تحقیقاتی شویم و قطعا از دنیا عقب خواهیم ماند. جهان بسیار سریعتر از ما در حال حرکت است و یک مقایسه ساده بین همسایگان در حال توسعه ما و ترکیه که از نظر منابع نفت و گاز غنی است، می تواند نشان دهد که چقدر در توسعه موفق بوده ایم.

پزشکان: باید نحوه صحبت با دنیا و همسایگانمان را اصلاح کنیم/ سفره مردم نباید با شعار رنگ شود

وی خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم وحدت و انسجام را در درون ایجاد کنیم به اهداف خود نخواهیم رسید و حتی اگر بهترین تیم اقتصادی روی کار بیاید بدون حضور مردم و مشارکت همه اقشار و جناح ها مشکلی وجود نخواهد داشت. حل شود.

حل مشکلات بدون تعامل داخلی و خارجی امکان پذیر نیست

وی در پایان با اشاره به تاثیر مذاکرات وین بر اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: در مذاکرات دولت قبل صدا و سیما هر روز روند مذاکرات را تحلیل می کرد و جزییات را بیان می کرد اما اکنون اخبار دقیقی از مذاکرات با ایران نمی دهند. پارلمان.” که ما باید مشکلات خود را با دنیا سریعتر حل کنیم و فکر می کنیم می توانیم در حالی که بیرون از گودال هستیم آواز بخوانیم، اما وقتی وارد گود می شویم تازه متوجه می شویم که آواز خواندن نمی تواند به توده مردم رنگ بدهد. حل مسئله بدون تعامل درونی و بیرونی امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید