پزشک کاخ سفید: بایدن ماه گذشته برای برداشتن سلول‌های سرطانی از قفسه سینه‌اش عمل جراحی انجام داد / او یک نوع شایع سرطان پوست داشت / تمام بافت‌های سرطانی با موفقیت برداشته شد. هیچ درمان دیگری لازم نیست

پزشک کاخ سفید: بایدن ماه گذشته برای برداشتن سلول‌های سرطانی از قفسه سینه‌اش عمل جراحی انجام داد / او یک نوع شایع سرطان پوست داشت / تمام بافت‌های سرطانی با موفقیت برداشته شد.  هیچ درمان دیگری لازم نیست

کوین اوکانر، پزشک رئیس جمهور آمریکا، جمعه به وقت محلی گفت: ضایعه پوستی که ماه گذشته از قفسه سینه جو بایدن برداشته شد، یک نوع شایع سرطان پوست است.

پزشک رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد ضایعه پوستی که ماه گذشته از قفسه سینه جو بایدن برداشته شد، یک نوع شایع سرطان پوست است.

کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی گفت که در جریان معاینه پزشکی معمول بایدن در 16 فوریه، “تمام بافت های سرطانی با موفقیت برداشته شد.”

وی با تاکید بر اینکه نیازی به درمان بیشتر ندارد، گفت بایدن “سالم، قوی” و “آماده” برای انجام مسئولیت های خود در کاخ سفید است.

اوکانر گفت، جایی که سلول‌های سرطانی از سینه بایدن برداشته شد، به خوبی بهبود می‌یابد و رئیس‌جمهور معاینات منظم پوست را به عنوان بخشی از روال پزشکی منظم خود ادامه خواهد داد.

معاینات پزشکی و سلامت بایدن 80 ساله به دقت در ایالات متحده تحت نظر است و معاینه وی که در 16 فوریه و پیش از نامزدی مجدد احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 در دانشکده پزشکی نظامی ملی والتر رید انجام شد. مرکز در مریلند، حدود سه ساعت ادامه یافت. نصفش طول کشید.

کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، در ماه فوریه پس از معاینه مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده در بیانیه‌ای کوتاه گفت: رئیس‌جمهور آنقدر سالم است که بتواند وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام دهد.

طبق معاینات پزشکی، بایدن هیچ علامت ماندگاری از کووید نداشته است و مشکل راه رفتن او از آخرین معاینه در نوامبر 2021 بدتر نشده است.

این دومین دوره پزشکی بایدن از زمان روی کار آمدن در ژانویه 2021 بود. آخرین دوره پزشکی بایدن برای کولونوسکوپی در نوامبر 2021 بود. سپس او برای مدت کوتاهی اختیارات ریاست جمهوری ایالات متحده را به معاون خود، کامالا هریس، سپرد و پزشکان گفتند که رئیس جمهور ایالات متحده است. “سالم و قوی”.

پزشک کاخ سفید گفت توده کوچکی در قفسه سینه بایدن وجود دارد که برداشته شده و برای “نمونه برداری” (نمونه برداری) فرستاده شده است که نتیجه آن هنوز اعلام نشده است.

در خلاصه پرونده پزشکی رئیس جمهور آمریکا به معاینات بهداشتی و پزشکی لازم در خصوص توانایی های ذهنی وی که در ماه های اخیر به شدت مورد تردید بوده است اشاره ای نشده است، اما در این پرونده آمده است که وی برای حفظ سطح پایین کلسترول خون خود دارو مصرف می کند. روزوواستاتین”.

همچنین در خلاصه پرونده پزشکی بایدن آمده است که وزن او از سال 2021 از 184 پوند به 178 کاهش یافته است و شاخص توده بدنی او 24.1 است که نسبت به سال 2021 که 25 سال بود اندکی کاهش یافته است.

جمهوری خواهان باید معاینه پزشکی بایدن را که مسن ترین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ این کشور است به دقت زیر نظر داشته باشند. رقبای جمهوریخواه بایدن، مانند دونالد ترامپ و نیکی هیلی، قبلاً تمایل خود را برای شرکت در انتخابات 2024 اعلام کرده اند.

این در حالی است که پزشک سابق کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و دونالد ترامپ پیش بینی کرد که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی این کشور با بیماری سختی مواجه است و باید قبل از پایان دوره ریاست جمهوری خود استعفا دهد.

به گزارش «دیلی میل آنلاین»، رانی جکسون که یکی از 14 قانونگذار جمهوری‌خواه است که خواستار انجام آزمایش‌های جامع سلامت از رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شده است، همچنین اعلام کرد که اگر بایدن استعفا ندهد، قانون بیست و پنجم ایالات متحده آمریکا خواهد بود. او را نیز شامل شود، که باعث می شود وی واجد شرایط ریاست جمهوری نباشد. جمهوری از بایدن حمایت می کند.

قانون بیست و پنجم ایالات متحده زمانی استفاده می‌شود که رئیس‌جمهور آن کشور فوت کند، استعفا دهد، یا تایید شود که صلاحیت ندارد.

وی در تلویزیون گفت: بایدن با مشکل جدی مواجه است و وضعیت او بدتر می شود. این دیگر مایه شرمساری نیست. او گیج شده و گمشده به نظر می رسد. به ندرت می توان یک جمله کامل و طولانی را بیان کرد. بایدن باید یک آزمایش جامع انجام دهد و نتیجه را منتشر کند.

وی ضمن انتقاد از ریاکاری منتقدان ترامپ که از او خواستند تست سلامتی بدهد، گفت که این افراد اکنون سکوت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید