پشتیبانی بسیج سازندگی از 1300 کارگاه میکروخانه


ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903517

هنری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1300 کارگاه کوچک و خانگی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی حمایت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقمهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در حاشیه افتتاح 452 کارگاه اشتغالزایی در خراسان جنوبی که به عنوان نماینده در روستای تهاجان شهرستان مادام افتتاح شد، گفت: امروز 452 میکرو و میزبان کارگاه های ایجاد اشتغال با کمک تسهیلات تبصره 16 در استان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه 22 میلیارد تومان اعتبار و اعتبار برای این کارگاه ها هزینه شد، افزود: با حمایت صندوق های قرض الحسنه مردمی و همیاران حوزه کشاورزی، فرآوری محصولات کشاورزی، صنایع دستی و بازاریابی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 300 کارگاه کوچک و خانگی به همت بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره 16 مورد حمایت قرار گرفته است.

هنری گفت: این تعداد شغل از طریق 485 صندوق قرض الحسنه و تسهیل آن توسط تسهیل گران بسیج سازندگی شناسایی شد.

همچنین امروز سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور به همراه مسئولین استانی و شهرستانی با جهادگران گروه جهادی حاضر در روستای سراب که برای برداشت زرشک با کشاورزان همکاری کردند دیدار و گفتگو کرد.


در حاشیه دیدار با جهادگران، برادران شیعه و سنی روستای سراب و مسئولان کشوری و استانی دست به دست هم دادند و برای وحدت دعا کردند.




دیدگاهتان را بنویسید