پشت صحنه بازیکن تبعیدی پرسپولیس

پشت صحنه بازیکن تبعیدی پرسپولیس

اینکه چرا حامد لاک مجازات شد و بعد مورد عفو قرار گرفت برای خیلی ها سوال است. اگرچه اخباری در گوشه و کنار دنیا شنیده می شود، اما آنچه در ادامه می آید روایتی نسبتا کامل از اتفاقات حامد لاک و پرسپولیس است.

بعد از نیمکت نشینی در یک بازی دوستانه شروع به جنجال آفرینی کنید!

همه چیز از دیدار پرسپولیس و تیم ملی امید با سرمربیگری مهدی مهدوی کیا آغاز شد. البته حامد لاک قبل از این بازی دوستانه به دلیل افت شدید از دید کادرفنی پرسپولیس دور شده بود و روی نیمکت نشست اما اتفاقات دیگری در این دیدار افتاد.

با احمد گوهری دست نزنید!

مربیان و بازیکنان تیم امید کشورمان از دیدن ارتباط حامد لک و احمد گوهری در این دیدار تدارکاتی شگفت زده شدند! حامد لک گل بدی زد و باید جای خود را به احمد گوهری می داد اما اصلا به هم تیمی اش خیانت نکرد!

شانس با احمد گوهری دست نمی دهد و شنیدیم که زیر لب حرف هایی می زد که باعث ناراحتی این دروازه بان جوان شد. این رفتار دروازه بان شماره 81 پرسپولیس از چشم مربیان این تیم دور نمانده و …

توهین به داوود فنایی یک روز بعد از بازی دوستانه

شاید بزرگ ترین اشتباه و گناه نابخشودنی حامد لاک یک روز بعد از بازی دوستانه مقابل تیم امید بود. چرا که این دروازه بان جنجالی به داوید فنایی فحاشی کرد و حرف هایی علیه او زد که به گوش مربی دروازه بان های پرسپولیس هم رسید.

یحیی پشت داوود ایستاد نه حامد!

وقتی ماجرای توهین حامد لاک به داوود فنایی به یحیی گل محمدی رسید، سرمربی پرسپولیس گلایه زیادی کرد و عصبانی شد. سرمربی پرسپولیس اعلام کرد حامد لاک برکنار شده و پشت سر مربی دروازه بان های خودش ایستاد تا به دستیارانش برای قرمزپوشان احترام نگذارد!

عکس با حجت شاه نباتی در روز دروازه بان!

یکی دیگر از حواشی حامد لک که از دید رسانه ها پنهان مانده بود، انتشار عکس دو نفره با حجت شهنباتی، دروازه بان قدیمی تهرانی در روز دروازه بان بود! حامد لاک با انتشار چنین عکسی در صفحه شخصی خود به نوعی دیوید فنایی سرمربی خود را در پرسپولیس مسخره کرده بود!

اگرچه داوود فنایی به این سوال پاسخی نداد، اما یحیی گل محمدی متوجه شد که این ماجرا در مصر در تصمیم او بوده است!

اولین عذرخواهی به نظرم کافی نبود!

حامد لاک که از مسابقات و تمرین پرسپولیس اخراج شده بود تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کرد. این دروازه بان معروف اما پس از مدتی متوجه شد که ادامه این ماجرا به ضرر اوست. بنابراین او پس از مشورت با برخی از نزدیکانش تصمیم گرفت از یحیی گل محمدی عذرخواهی کند در حالی که ظاهرا سرمربی پرسپولیس او را به داوید فنایی هدایت کرده است!

سرمربی دروازه بان های پرسپولیس اولین عذرخواهی را نپذیرفت و حتی در خلوت گفت: تا پایان فصل با احمد گوهری ادامه می دهم!

تا پایان فصل نمی توانید با یک سنگ قیمتی ادامه دهید!

خیلی زود و پس از تساوی 2-2 مقابل نفت مسجد سلیمان، مشخص شد که پرسپولیس تا پایان فصل نمی تواند با احمد گوهری ادامه دهد. داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس شاید زودتر از بقیه متوجه ضعف و استرس شدید احمد گوهری شده تا بازگشت حامد لک را راضی کند.

عذرخواهی دوم پذیرفته شد!

حامد لاک برای دومین بار در جمع حاضران رسما از داوید فنایی عذرخواهی کرد تا این بار مربی دروازه بان های پرسپولیس از بازگشت او به تمرینات گروهی خوشحال شود. شاید اگر احمد گوهری این همه ضعف نشان نمی داد و دو گل بد نفت مسجد سلیمان را نمی خورد، حامد لک باید الان عذرخواهی می کرد تا بخشیده شود!

دروازه بان پرسپولیس مقابل پیکان کیست؟

حالا شاید مهمترین سوال هواداران پرسپولیس این باشد که دروازه بان اصلی این تیم در دیدار مقابل پیکان کیست؟ احمد گوهری یا حامد لک؟

حامد لاک بخشیده شده اما استفاده از او در تیم اصلی را می توان باج زودهنگام دانست! از طرفی احمد گوهری در بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان بسیار بی ثبات به نظر می رسید و به نوعی پاشنه آشیل پرسپولیس بود.

بازی با پیکان و 3 امتیاز این دیدار بسیار مهم است و پرسپولیس نیاز مبرمی به آن دارد. بنابراین بهترین دروازه بان باید پای دروازه پرسپولیس بایستد. شاید هنوز مربیان پرسپولیس ندانند دروازه بان اصلی این تیم در دیدار مقابل پیکان کیست؟!

دیدگاهتان را بنویسید