پلدختر در گلوگاه انرژی کشور قرار دارد


ساعت: 09:48
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892495

قالیباف در بازدید از شرکت پتروپالایش خورشید زاگرس گفت: پلدختر به دلیل مجاورت با تنگه فنی از نظر فضا بی بهره نبوده و در گلوگاه انرژی کشور قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، محمدباقر قالیباف صبح امروز در بازدید از شرکت پتروپالایش خورشید زاگرس پلدختر و در دیدار با مسئولان این واحد تولیدی اظهار داشت: پلدختر به دلیل مجاورت با تنگه فنی از نظر فضا بی بهره نیست و در گلوگاه انرژی در کنار.

این مجموعه در شهرک صنعتی پلدختر واقع در استان لرستان ساخته شد و فاز اول این کارخانه در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ طی وعده دو ساله به مردم به بهره برداری رسید.

مینی پالایشگاه پنج هزار بشکه ای با هزینه ای بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 12 هکتار به عنوان اولین واحد در شهرک صنعتی پلدچتر افتتاح شد.

این واحد صنعتی مواد اولیه نفت خام، میعانات گازی، میله وکیوم و باطله را از برج تقطیر به عنوان ورودی دریافت می کند و محصولاتی مانند قیر، فرآورده های نفتی و حلال ها را تولید می کند.

لازم به ذکر است مردم و شهردار شهر تازه ایجاد شده سراب همام که در مجاورت این پالایشگاه واقع شده است در گفتگوی مستقیم با رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات خود را در زمینه آسفالت خیابان و تامین آب شرب بیان کردند. مجلس.

کاظمی نماینده مردم پلدختر در شورای اسلامی نیز مشکلات این شهرستان در زمینه تامین آب شرب و کشاورزی، وام دو ساله تسهیلات بانکی سیل زدگان، تکمیل راه آهن را مطرح کرد. خط و تکمیل و راه اندازی کارخانه کاغذ سنگی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید