شناسایی بیش از ۲۱۰ گلوگاه فساد در کشور

ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922947

معاون سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه گلوگاه های فساد در بخش های مختلف توسط سازمان بازرسی شناسایی شده است، گفت: تاکنون بیش از 210 گلوگاه فساد در کشور شناسایی شده و برای آنها برنامه ریزی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد رحمانیان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه بازرسان کل استان یزد با اشاره به اهمیت شناسایی بیش از 210 گلوگاه فساد در کشور گفت: در مرحله اول به مدیران و مسئولان مرتبط تذکرات لازم داده شده است. این موانع برطرف شود و در صورت عدم انجام اقدامات لازم برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این موانع فساد نیز مربوط به ضعف یا نبود قانون است که باید قوه مقننه برای رفع آن تلاش کنند، افزود: بخشی از این موانع فساد را تا پایان امسال و بخشی دیگر را تا سال آینده برطرف خواهیم کرد. سال سال

معاون سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رویکرد جدید سازمان بازرسی مبنی بر بازرسی محیط‌محور و به دنبال آن بازرسی مشکل‌محور، گفت: تاکنون بیش از 132 مشکل و مشکل عمده در کشور شناسایی شده است. سازمانی که باید حل شود

راخمانیان شناسایی و برخورد با مدیران معدوم را از دیگر برنامه های این سازمان دانست که به دقت در حال رصد است و توضیح داد: در این مورد مشارکت مردم در تصمیم گیری دقیق و به موقع نقش بسزایی دارد.

وی در پایان این مراسم حجت الاسلام طالبی تجلیل و رضا مختاری را به عنوان بازرس کل استان یزد معرفی و منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید