پلیس ضد شورش در میرداماد تهران / زن و کودکی اعضای یک باند سارق بودند

پلیس ضد شورش در میرداماد تهران / زن و کودکی اعضای یک باند سارق بودند

روز جدید : رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 نفر از اعضای باند سارقان مسلح که قصد سرقت از منزلی در منطقه میرداماد تهران با یک زن و یک کودک را داشتند، خبر داد و گفت: هویت دو سارق متواری مشخص شده است. شناسایی و تلاش شد .

سرهنگ جلیل مقفی در تشریح این خبر گفت: با توجه به گزارش سارقان در محله میرداماد، بلافاصله عوامل تیم عملیاتی فرماندهی سوم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. آنها به سمت آنها شلیک کردند و با خودروهای 207 متواری شدند.

وی افزود: در جریان تعقیب و گریز هر 4 لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و ماموران موفق به دستگیری 3 نفر از اعضای باند شامل یک زن و یک کودک شدند.

سرهنگ مقوفی با اشاره به اینکه دو نفر دیگر از اعضای این باند که هویت آنها شناسایی شده در حال فرار از صحنه هستند، گفت: این زن و کودک در قالب خانواده به سرقت رفته اند.

وی با بیان اینکه سارقان برای انجام این سرقت از پلاک های مسروقه استفاده می کردند، افزود: پس از توقف خودرو یکی از اعضای باند به سمت کارکنان تیراندازی کرد که با شلیک گلوله به شکم یکی از آنها به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران حاضر در این اقدام سعی کردند در حین انجام ماموریت خسارت مالی و جانی به شهروندان وارد نکنند که در دستگیری سارقان مورد رضایت و قدردانی شهروندان و اهالی محل قرار گرفت.

سرهنگ هدیه با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان که از گروه های حرفه ای سرقت منزل هستند و در پوشش خانواده اقدام به سرقت می کنند، افزود: هویت متهمان متواری مشخص شد و در حال بازداشت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید