پلیس فتا: 7 نفر در جریان فروش سوالات امتحان نهایی شناسایی شدند

پلیس فتا: 7 نفر در جریان فروش سوالات امتحان نهایی شناسایی شدند

رئیس پلیس فتا تهران از شناسایی هفت نفر در جریان فروش سوالات امتحان نهایی خبر داد. سرهنگ داوود معظمی گفت: یکی از مواردی که در سال های اخیر بیشتر به آن برخورد کرده ایم، کلاهبرداری تحت عنوان فروش سوالات امتحانی است که معمولا در ایام امتحانات نهایی افزایش می یابد.

رئیس پلیس فتا تهران از شناسایی هفت نفر در جریان فروش سوالات امتحان نهایی خبر داد.

سرهنگ داوود معظمی گفت: یکی از مواردی که در سال های اخیر بیشتر به آن برخورد کرده ایم، کلاهبرداری تحت عنوان فروش سوالات امتحانی است که معمولا در ایام امتحانات نهایی افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه تجربه سال های اخیر نشان می دهد که این متقلبان به هیچ وجه سوالات را ارائه نمی کنند، گفت: تعدادی متقلب هستند که در این زمینه فعال هستند و گاهی سوالات مربوط به سال های گذشته و سوالاتی را که در طول دوره مطرح شده است را ارائه می کنند. امتحان گذشته را در اختیار مردم می گذارند و به بهانه سپرده تقلب می کنند و پول می گیرند.

وی ادامه داد: هر ساله جلساتی با آموزش و پرورش استان تهران برگزار می کنیم و کارگروهی در این زمینه تشکیل شد و اقدامات سایبری در پلیس فتا به صورت جدی در حال انجام است و در روزهای اخیر توانسته ایم هفت نفر از این افراد را شناسایی کنیم.

معظمی تصریح کرد: از والدین می خواهیم این آگاهی لازم را به فرزندان خود بدهند که وابستگی به فضای مجازی به ویژه در ایام امتحانات تنها می تواند استرس آنها را افزایش دهد و مواردی داشته ایم که آسیب های جبران ناپذیری به این توهم وارد کرده است که آنها قدرت پاسخگویی به سوالات را دارند. . به دانش آموزان ارسال شد، وی گفت: در پلیس فتا این موضوع را تا انتها با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید