پلیس نسبت به کلاهبرداری به بهانه برخورد قضایی هشدار داد


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807790

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: برای احقاق حق هیچ اقدام اضافی مانند پرداخت از سوی شهروندان نیاز نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: در حال حاضر اخباری مبنی بر واریز سود سهام عدالت توسط مراجع ذیربط به دلیل وجود افراد سودجو در سایت های خبری منتشر شده است.

وی افزود: بر اساس اخبار منتشر شده احتمالاً سود سهام عدالت در پایان بهمن ماه سال جاری به حساب سهامداران عدالت واریز می شود و نیازی به اقدام اضافی از جمله پرداخت از سوی شهروندان نیست.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، سابقه کلاهبرداری از شهروندان را از اقدامات عدالت خواهانه در سال های اخیر برشمرد و گفت: ممکن است مجرمان سایبری با ارسال پیامک تحت عنوان ثبت نام، سود سهام عدالت یا ثبت نام دریافت کنند. اسامی باقیمانده های صندوق عدالت مدنی را به صفحات فیشینگ بیاورید و آنها را به دام بیاندازید.

سرهنگ رجبی خطاب به شهروندان تاکید کرد: برای دریافت سود عادلانه نیازی به پرداخت وجه نیست و این سود به حساب های از پیش اعلام شده افراد واریز می شود.

وی افزود: شهروندانی که به هر دلیلی سود سهام عدالت دریافت نکرده اند به هیچ عنوان به پیامک ها و تماس های تلفنی که در آن افراد اطلاعات شخصی را درخواست می کنند برای پرداخت سود عادلانه توجه نکنند و تمامی اطلاعات و اخبار را تنها از طریق سایت های معتبر و سایت های معتبر پیگیری کنند. رسانه های جمعی.»کردن.

رئیس پلیس آگاهی و پیشگیری از جرایم سایبری کشور: تصریح کرد: برای پیگیری پرونده های مرتبط اقدامات قضایی آنها

انتهای پیام/

منبع: نرخ گذاری

دیدگاهتان را بنویسید