پلیس نسبت به سفر به برخی استان ها در آخر هفته هشدار داد

پلیس نسبت به سفر به برخی استان ها در آخر هفته هشدار داد

روز جدید : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک در پایان هفته جاری نسبت به سفر به برخی استان ها هشدار داد.

سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به برخی استان ها نبود، در این رابطه گفت: برف و مه شدید، کاهش دید، کاهش دما در استان های آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران و البرز، شمال چهارمحال و بختیاری، کردستان، لرستان، شمال و شرق خوزستان و ایلام، بنابراین آخر این هفته زمان مناسبی برای سفر به این استان ها نیست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: هموطنانی که برای سفر به این استان ها نیاز به تردد فوری دارند باید آمادگی رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

وی افزود: رانندگان در این شرایط باید زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد اختصاص دهند و با توجه به شرایط بارانی و لغزنده جاده، احتیاط بیشتری کرده و فاصله بیشتری را با خودروی جلویی در دستور کار خود داشته باشند.

این افسر پلیس با بیان اینکه در این شرایط رانندگان در هنگام رعایت سرعت و سبقت غیرمجاز برای جلوگیری از تصادف احتیاط کنند، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار مهم است.

شیرانی خاطرنشان کرد: در این شرایط حذف سفرهای غیرضروری، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و حفظ آرامش و الزام به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای هموطنان توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید