پمپ بنزین بصاد زاهدان بسته شد/ انتهای جولان قاچاقچیان در آتش سوخت


زمان: 09:28
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808259

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از درخواست های مکرر و متعدد شهروندان و ورود جدی دادستان و انقلاب به مرکز استان، پمپ بنزین تخلف کرد. در زاهدان تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبی در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: در پی ایجاد صف های طولانی در مقابل پمپ بنزین های زاهدان، علت و دلیل این امر توسط کارشناسان بررسی و قاچاقچیان سوخت شناسایی شدند.

وی افزود: در این راستا پس از دریافت شکایات و درخواست های متعدد شهروندان مبنی بر عدم نگهداری یکی از پمپ بنزین های مصرف کننده واقعی و جمع آوری و تردد قاچاقچیان خرد و کلان سوخت در این جایگاه، کارشناسان سازمان ملی شرکت نفت.» زاهدان ارزیابی های لازم را انجام داد و متوجه شد که سهمیه بنزینی که باید به مردم عرضه شود به طرق مختلف و غیرقانونی در اختیار سودجویان و قاچاقچیان سوخت قرار می گیرد و به این ترتیب مردم از حقوق واقعی خود محروم می شوند.

وی ادامه داد: مسئولان در گذشته و در مقاطع زمانی مختلف تخلفات جدی نیز مرتکب شده بودند که با وجود تذکرات کتبی و شفاهی و تعطیلی موقت در چندین نوبت، باز هم از انتقال سودهای نامشروع و قاچاق عمده سوخت به خارج از کشور خودداری کردند. با احترام به درخواست جدی مردم فهیم شهرستان و دستور دادستان، پمپ بنزین بعثت زاهدان با صدور پروتکلی به دلیل تخلفات مختلف پلمپ و پرونده وی به مراجع قضایی ارسال شد.

به گفته محبی، علاوه بر موارد قبلی، برآورد جدید کارشناسان عرضه خارج از خط، 36 هزار لیتر بنزین را تایید کرده و سایر تخلفات این سمت در حال بررسی است.

محبی تاکید کرد: ارزیابی و رصد جدی سایر پمپ بنزین ها در استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت و قطعا با متخلفان و دست اندرکاران شبکه های قاچاق به هر نحوی که موجب نارضایتی عمومی و تضییع حقوق عمومی می شوند برخورد قاطع خواهد شد. خواهد بود.

گفتنی است کار این جایگاه بارها مورد انتقاد شهروندان زاهدانی قرار گرفته و مردم می خواهند این جایگاه را به افراد سالم و پاک بسپارند تا برای گرفتن چند لیتر از سهمیه خود ساعت ها منتظر نمانند. برای بنزین و سوخت رسانی به قاچاقچیان و توری ها سوخت قاچاق محسوب می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید