پنج استاد دانشگاه کردستان در فهرست برترین پژوهشگران ایرانی


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914158

سرپرست دانشگاه کردستان گفت: پنج نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه کردستان بر اساس اعلام پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) در فهرست پراستنادترین پژوهشگران درصد برتر قرار گرفتند. ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد قادرزاده در گفت و گو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: به گزارش پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)، دکتر هیمن شهابی (ژئومورفولوژی)، دکتر عطاالله شیرزادی ( مرتع و آبخیزداری)، دکتر عبدالله سلیمی (شیمی)، دکتر حسن بیورانی (برق) و دکتر جعفر عبدالله زاده (گیاهان دارویی) جزو یک درصد برتر پژوهشگران ایرانی هستند.

وی افزود: فهرست پراستنادترین پژوهشگران یک درصد برتر ایران بر اساس پردازش های انجام شده توسط پایگاه استنادی دنیای علوم اسلامی بر روی داده های استخراج شده از پایگاه های ESI و WoS منتشر شده است.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه این فهرست شامل فهرستی از پژوهشگرانی است که مقالات منتشر شده آنها پیشرفت در رشته های مربوطه خود را تسریع کرده و تأثیر بسزایی در بهره وری سایر پژوهشگران داشته است، گفت: در سال گذشته چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در لیست بودند پژوهشگران پراستناد در یک درصد برتر ایران بودند و در سال 2022 این تعداد به 5 نفر افزایش یافت.

کدیرزاده یادآور شد: دانشگاه کردی هر ساله در زمینه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی به موفقیت های چشمگیری دست می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید