پوشش زنان لر سرشار از حجاب و فرهنگ والای انسانی است


ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882695

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویار احمد با تاکید بر اینکه بدحجابی و عفاف با ملیت ما سازگاری ندارد، تصریح کرد: پوشش زنان لر سرشار از حجاب و فرهنگ متعالی انسانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در همایش بزرگ عفاف و حجاب شهر یاسوج با اشاره به اینکه عفاف و حجاب در همه ادیان مطرح شده و خروج از مسیر عفاف ملامت شده است. وی گفت: یکی از راه های انحراف انسان شیطان است، مشکل بی عفتی و فحشا است که انسان را از مسیر معنویت و بهشت ​​الهی دور می کند.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: شیطان گفت که حجاب و عفاف را ابزاری برای گمراهی مردم می کند و مسئله بی حجابی امروز توسط استکبار و دشمنان اسلام ترویج می شود.

فرمود: «بعضی جاهلند و آنچه را که شیطان می خواهد انجام می دهند و آن فرمانروایی شیطان است و آن ها را از راه الهی جدا می کند».

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه حجاب و حیا انسان را به خدا نزدیک می کند، ابراز داشت: زمانی که رضاشاه رهبر افتتاحیه حجاب شد، مشکل عفاف و حجاب در کشور بسیار بد شد و آثار شوم این حرکت شیطانی می تواند حتی امروز هم دیده شود بودن

وی با تاکید بر اینکه بدحجابی و بدحجابی با ملیت ما سازگاری ندارد، تصریح کرد: پوشش زنان لر سرشار از حجاب و فرهنگ متعالی انسانی است.

حسینی تصریح کرد: جبهه غرب به دنبال ترویج بی اخلاقی، برهنگی و همجنس گرایی است و این چیزی است که شیطان می خواهد تا نتوان وارد بهشت ​​شد.

امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه وقتی چشم نجس می شود، سینه و ولایات نیز نجس می شود، گفت: هیچکس نمی تواند از حجاب فرار کند و خدا و حکومت خدا برقرار است و اگر انسان در فضای فسق و ناپاکی، سرنوشت او جهنم است.

وی فرار از نماز، حجاب و خدا را غیرممکن دانست و گفت: سعادت و آرامش انسان در گرو ترویج و آموزش عفاف و حجاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویار احمد گفت: والدین باید بدانند که فرزندان ما در قیامت یقه ما را برای تحصیل می گیرند و باید فرزندان خود را بر اساس هدایت های خدا و قرآن تربیت کنیم.

وی گفت: به برکت نظام اسلامی رژیم پهلوی و حکومت شیطانی برچیده شد و ملت به عزت و عظمت رسید و این به خاطر حرکت در راه خدا و حق است.

آیت الله حسینی با اشاره به دلاورمردان دفاع مقدس گفت: این فرزندان از شکم مادران محجبه و عفیف متولد می شوند.

وی در ادامه گفت: دشمن با ترویج فساد و فحشا به دنبال به زانو درآوردن کشور است تا کانون خانواده ایرانی اسلامی را از بین ببرد.

حسینی رعایت حجاب و عفاف را برای همگان ضروری خواند و گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا در ادارات نهادی و آموزشی دانش آموزان به احترام دین مبین اسلام عفاف و حجاب آموزش داده شود چرا که امانت مردم است.

وی ضرورت تلاش همه نهادها، مدارس و دانشگاه ها را برای ترویج عفاف قدردانی کرد و گفت: رسانه ها باید در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید