پیامک جعلی پرداخت سود سهام عدالت به طور گسترده در گردش است

پیامک جعلی پرداخت سود سهام عدالت به طور گسترده در گردش است

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی گفت: انتشار گسترده پیام جعلی پرداخت سود سهام سرمایه و ارسال لینک آلوده باعث متضرر شدن و کلاهبرداری برخی خانواده ها شده است.

به گزارش تجارت نیوز، سید محمدرضا هاشمی نیا، مدیرکل حراست سازمان خصوصی سازی با اشاره به ارسال گسترده پیام های واریز سود سهام عدالت به شهروندان از طریق شماره تلفن های مجهول و جعلی، گفت: مدتی است که برخی از شهروندان اقدام به دریافت پیامک می کنند. پیام عدالت برای واریز سود سهام از طریق شماره های جعلی ادعا می شود این شماره ها متعلق به سازمان خصوصی سازی نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه خانواده ها از طریق عابر بانک ها این نرخ ها را دریافت می کنند و حساب مردم خالی می ماند.

این مسئول تصریح کرد: در چند ماه گذشته چندین گزارش کلاهبرداری داشتیم که با همکاری پلیس فتا تعدادی از این کلاهبرداران شناسایی شدند.

هاشمی نیا تصریح کرد: از سوی دیگر برخی سایت های زرد نیز به این معضل دامن می زنند و با انتشار مطالب غیر واقعی سعی در افزایش بازدید خود دارند که در صورت مشاهده با این سایت ها نیز برخورد می شود.

به گفته مدیرعامل سازمان خصوصی سازی، شهروندان اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص سود سهام سرمایه و همچنین واگذاری سهام سرمایه به متوفیان را تنها از طریق رسانه های رسمی و خبرگزاری های موثق و از طریق درگاه خصوصی سازی پیگیری کنند. سازمان و در صورت بروز مشکل مراتب را از طریق سامانه رسمی سازمان خصوصی سازی اطلاع رسانی کنند.