پیام آیت الله دستگیب پس از رحلت مهسا امینی: آقایان بخوانند و به منویات امام خمینی(ره) که مردم را صاحب اصلی انقلاب می دانند عمل کنند.

پیام آیت الله دستگیب پس از رحلت مهسا امینی: آقایان بخوانند و به منویات امام خمینی(ره) که مردم را صاحب اصلی انقلاب می دانند عمل کنند.

روز جدید آیت الله دستغیب در پیامی در خصوص درگذشت مهسا امینی تاکید کرد: آقایان محترم توجه داشته باشند که دنیا برای هیچکس باقی نمی ماند و نخواهد ماند، بهتر است آقایان بخوانند و به منویات حضرت امام راحل عمل کنند. خدا رحمتش کند که مردم را صاحب اصلی انقلاب می داند نه اینکه حکومت در دست عده ای باشد. به هر حال در این مورد پیشنهاد می شود که آقایان محترم از خانواده آن مرحوم دلجویی کرده و برنامه امر به معروف و نهی از منکر را با تبلیغات گسترده که با محبت و محبت همراه است به مردم مسلمان محول کنند و آنان را از این امر بازدارند. هر نوع خشونتی را نشان می دهند.

پیام آیت الله سید علی محمد دستغیب به این شرح است:

به نام خدا

خداوند تبارک و تعالی فرمود: و المؤمنین و المؤمنین پاره‌ای از آنها اولیاءند، بعضی از آنها پیروی از معلوم و پرهیز از منکر هستند.

خداوند در آیه 71 سوره توبه می فرماید: مردان و زنان با ایمان دوست و یاور یکدیگرند و امر به معروف و نهی از منکر می کنند.

در کشور ایران که مردم مسلمان و عاشق امیرالمومنین علی بن ابی طالب و یازده فرزندش و ائمه عطار علیهم السلام هستند و امروز که اربعین سومین امام حسین است. بن علی (علیه السلام) می بینیم که چگونه به کربلا می روند و برای زیارت و یاد عاشورا بر سر و سینه می زنند و همچنین در شهرهای ایران به ویژه مشهد مقدس چگونه عزاداری می کنند که همه به این معناست که ما اسلام، قرآن و احکام آن را دوست داریم. و می گویند ما حکومت اسلامی را قبول داریم که امام راحل آن را تأسیس کرد و میزان آن با رای مردم تعیین شد.

ما مردمی ساده و صریح هستیم و می خواهیم صادق باشیم و دولت باید در مقابل حقایق را به ما بگوید و دوست داریم همه در دولت شریک باشیم و مختص عده ای خاص نباشیم و ما مردم مسلمان ایران هستیم که محبت ملا علی و فرزندانش می دانند که یکی از احکام اسلام که قرآن به آن گواهی می دهد حجاب و پوشش سر و بدن زن در مقابل نامحرم و بیرون رفتن در انظار عمومی بدون آرایش است. بالا و همچنین می دانیم که از جمله احکام قرآن امر به معروف و نهی از منکر با شرایط آن است و می دانیم که امر به معروف و نهی از منکر بر همه مسلمانان واجب است و مختص گروه خاصی نیست. پس چرا برخی از زنان آشکارا و پیگیر از این حکم الهی (حجاب) سرپیچی می کنند و گاهی دست به خشونت می زنند؟

دلیلش هم عدم صداقت با مردم است، جدا از فقری که اکثریت جامعه را در بر می گیرد.

خلاصه خبر درگذشت خانم مهسا امینی که در تور امر به معروف و نهی از منکر اتفاق افتاد و مخالفان به گفته خودشان سود فراوانی بردند به گوش همگان رسید.

آقایان عزیز توجه داشته باشید که دنیا برای هیچکس نیست و نخواهد بود، بهتر است به منویات امام خمینی رحمه الله که مردم را اصلی می دانند بخوانید و عمل کنید. صاحبان انقلاب، تا حکومت در دست عده معدودی نباشد. به هر حال در این مورد پیشنهاد می شود که آقایان محترم از خانواده آن مرحوم دلجویی کرده و برنامه امر به معروف و نهی از منکر را با تبلیغات گسترده که با محبت و محبت همراه است به مردم مسلمان محول کنند و آنان را از این امر بازدارند. هر نوع خشونتی را نشان می دهند.

در خاتمه این ضایعه را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سالامی

سید علی محمد دستگیب

26 شهریور 1401 به مناسبت اربعین امام حسین (علیه السلام).

دیدگاهتان را بنویسید