انقلاب اسلامی هرگز به بن بست نمی رسد/ نقشه راه ملت ایران همان منویات امام خمینی (ره) است


زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843651

گلمرضا باغبانی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس مکتب امام خمینی (ره) معادلات پیچیده دنیای مدرن را زیر پا گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا باغبانی استاد علوم سیاسی در گفت و گو با عصر هامون با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر اندیشه ناب اسلامی است، گفت: و توحید را برای ما به ارمغان آورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: دیروز دارم و فردا و آینده داریم، افزود: سخنان و نوشته ها و وصیت نامه امام خمینی (ره) برای ما نقشه راه در همه ابعاد است. مبارزه و قانون و مشروعیت را دست کم نمی‌گرفت، انقلاب ایران را متفاوت از سایر انقلاب‌های جهان توصیف می‌کردند. زیرا پس از مدت کوتاهی دیگر انقلاب ها منحرف شدند و به گذشته خود بازگشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در 43 سال گذشته مردم سالاری دینی و مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شعوری که مردم را چراغ راه ملت قرار داده و این الگوبرداری از ائمه بر اساس قرآن بوده است. معیارهای آنیک

وی ادامه داد: مزدوران و مخالفان با جنگ روانی و فضای مجازی به طرق مختلف برای جامعه ما مشکل ایجاد می کنند و با تبلیغات گسترده می گویند نظام اسلامی به بن بست رسیده است اما هر که در راه راست و اسلام ناب محمدی باشد. باید نداشته باشد تا ناامید باشد.

باغبانی با بیان اینکه راه امام همچنان زنده است، گفت: نام و یاد امام باید همیشه مطرح باشد و جوانان وصیت نامه ایشان را بخوانند، راه و اهداف ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به یک آرمان منتهی شوند، جامعه ای با این آرمان ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید