پیام مهم شیخ دیابات برای پرسپولیسی ها

پیام مهم شیخ دیابات برای پرسپولیسی ها

پرسپولیس موفق شد صنعت نفت این شهر را در آبادان با برتری 2 بر یک شکست دهد. بدون شک شیخ دیابته مهاجم اهل مالی پرسپولیس بود. او که پیش از این تنها یک گل برای پرسپولیس مقابل مس کرمان به ثمر رسانده بود، در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یک گل زد و ۲ گل به ثمر رساند تا تیمش به عنوان برنده از زمین خارج شود.

شیخ دیابته که اساساً فوتبالیستی متواضع است در این باره می گوید: برد بیش از هر چیز مهم است. اینکه تیم پرسپولیس پیروز میدان را ترک کرد و ما به این برد نیاز داشتیم. صنعت نفت آبادان از گذشته تیم بهتری شد و انگیزه زیادی داشت که در شهر خودش امتیاز بگیرد و نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد اما پرسپولیس صاحب توپ شد و در نهایت یک گل شایسته به ثمر رساندیم.

او به تکراری بودن خودش هم اشاره می کند: طبیعی است که از من مهاجم انتظار گلزنی می رود. خیلی دوست داشتم در بازی های قبلی به این هدف برسم اما گاهی بدشانسی یا عدم دقت مانع از رسیدن به هدف می شود. من همیشه گفته ام و تکرار می کنم که کار من گلزنی است و کار خاصی نکرده ام. البته طبیعی است که احساس خوبی داشته باشید. وقتی به عنوان مهاجم به زمین می روید، همه انتظار دارند گل بزنند. من هم خوشحالم که با کمک هم تیمی هایم توانستم گل بزنم اما باز هم خوشحالم که با 3 امتیاز آبادان را ترک کردیم.

دیابات در مورد اینکه گل دقیقه 19 را سینا اسبابیگی زد یا شما هم می گوید: من گل زدم یا سینا، فرقی نمی کند. موفقیت و برد پرسپولیس مهم است. دیدم سینا شوت می زند و به عنوان مهاجم باید توپ را تعقیب می کردم و این کار را انجام دادم، خدا را شکر توانستم توپ را بزنم. در فوتبال باید به ریباند فکر کرد و به همین دلیل است که مهاجمان توپ ها را تعقیب می کنند تا بتوانند در پاسخ از آنها استفاده کنند. به هر حال مهم نیست چون فوتبال یک بازی تیمی است. اگر در هر بازی 3 یا 4 گل بزنم و تیم نتیجه نگیرد، ارزشی ندارد.

وی ادامه می دهد: فوتبال یک بازی گروهی است و مهم 3 امتیاز مسابقه و موفقیت در گروه است. موفقیت های فردی تا زمانی که با پیروزی تیمی همراه باشد همیشه شادی آور است. عملکرد باورنکردنی کیلیان امباپه در فینال جام جهانی و هت تریک را دیدید اما او در پایان ناراحت بود. شاید امباپه دوست داشت در فینال جام جهانی گل نخورد اما به جای لیونل مسی، جام جهانی را بالای سر می برد. پس طبیعی است که من مهاجم از گلزنی خوشحال باشم اما میزان خوشحالی من از 3 امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان بیشتر است.

شیخ دیابات در خصوص رقابت با سپاهان اصفهان و دیدار حذفی با این تیم در اصفهان نیز خاطرنشان می کند: ابتدا با هواداران مسابقه داریم. ابتدا باید مقابل این تیم نتیجه بگیریم و بعد به جام حذفی برسیم اما فعلا دغدغه ما بازی حذفی با سپاهان نیست. امیدواریم بتوانیم یک بازی خوب و دیدنی را با برد مقابل چشمان هواداران پرسپولیس و هواداران به نمایش بگذاریم.

مهاجم مالی پرسپولیس در پایان می گوید: باید از هم تیمی هایم تشکر کنم. پرسپولیس واقعا تیم منسجم و بزرگی است. اگر بازیکنان بزرگی داشته باشید اما اتحاد و اخلاص نداشته باشید، موفق نخواهید شد، اما اینجا در پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند و جو بسیار خوب و فضای دوستانه در تیم ما وجود دارد و همه ما از آن لذت می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید