پیام مهم و جنجالی سرمربی تیم فوتبال سپاهان

پیام مهم و جنجالی سرمربی تیم فوتبال سپاهان

جور موریس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: حضور در اینجا باعث افتخار است و باید بگویم کاری که شما خبرنگاران برای فوتبال انجام می دهید مهم است.

وی افزود: شناخت زیادی از لیگ مور ندارم اما نساجی تیم قابل احترامی است و باید در مورد انتظارات تماشاگران بگویم، وقتی مردم توقع بالایی دارند، احساسات آنها را درک می کنم و می تواند چالش هایی ایجاد کند.

موریس گفت: باید خوب کار کنیم و انتظارات کمتر است تا بتوانیم روی کارمان تمرکز کنیم و امیدوارم هواداران و بازیکنان راضی باشند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد، اما می دانیم که نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و می توانم بگویم به کارم ادامه می دهم و بازیکنان هم می دانند باید چه کار کنند.

وی تصریح کرد: کم توقعات به معنای بلندپرواز نبودن نیست. ما خودمان می خواهیم هر روز بهتر باشیم و نمی دانیم فردا در لیگ یا بازی بعدی چه اتفاقی می افتد، اما آنقدر آماده هستیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

مورائیس افزود: بازیکنان جوان انرژی زیادی دارند و من از بازیکنان جوان لذت می برم و در هر بازی از آنها استفاده می کنم. اینکه چرا استفاده از بازیکنان جوان به وضوح یک چالش است و بازیکن باید به کیفیتی برسد تا به تیم برسد و مطمئن شود که روزی از آنها استفاده کنیم تا بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی سپاهان درباره حضور تماشاگران نیز گفت: من در ایران هستم و قوانین را رعایت می کنم و می توانم بگویم حضور هواداران هیجان انگیز خواهد بود و دوست دارم روزی این اتفاق بیفتد و بتوانیم از حضور استفاده کنیم. از تماشاگران

وی درباره تفاوت های فوتبال ایران و اروپا گفت: من با تجربه ام اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و به همین دلیل اینجا هستم و به چیزی که اینجا هستم اعتقاد دارم و می توانم از تجربیاتم در اینجا استفاده کنم یا به تیم کمک کنم. تحت نظر من در هر کجای دنیا

بالاخره مورایس درباره امکانات هم گفت: ما در کشوری هستیم که در ایران شور و علاقه به فوتبال زیاد است و با توجه به آن علاقه و علاقه امکانات می تواند بهتر از اینها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید