پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج!

پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج!
شهردار سنندج گفت: یک متکدی طی 2 ساعت تکدی گری 700 هزار تومان جمع آوری کرد و با دریافت تعهد ترک تکدی گری به شهر محل زندگی خود منتقل شد. این متکدی به گفته خودش ماهانه بیش از 15 میلیون تومان از دست فروشی در محل سکونتش درآمد داشته است.

شهردار سنندج به مدیر مرکز متکدیان این شهرداری از پیشنهاد رشوه 144 میلیون تومانی از یک متکدی خبر داد و گفت: این متکدی ماهانه 60 میلیون تومان درآمد دارد و برای اینکه ماموران مرکز متکدیان ندهند. جلوگیری از فعالیت وی، پیشنهاد سالانه 144 میلیون تومان رشوه «ماهانه 12 میلیون» به مدیر این مرکز.

به گزارش ایسنا، سید انور رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی متکدیان، نیروهای این شهرداری حین گشت زنی در سطح شهر، یک متکدی را در یکی از خیابان های شهر شناسایی کردند که متکدی بود. متکدیان شهرداری سنندج را برای بررسی معیشت به مرکز ساماندهی منتقل کردند.

وی افزود: این متکدی که از یکی از شهرستان های استان برای تکدی گری وارد سنندج شده بود وانمود می کرد که در دستانش معلول است اما در بررسی های اولیه مشخص شد که وی هیچ گونه معلولیتی ندارد.

شهردار سنندج افزود: وی در مدت 2 ساعت تکدی گری 700 هزار تومان جمع آوری کرد که با تعهد به ترک تکدی گری به زادگاهش منتقل شد.

وی افزود: این متکدی به گفته خودش ماهانه بیش از 15 میلیون تومان از دستفروشی در محل سکونت خود درآمد داشته است.

خواهش كردن

رشیدی بیان کرد: این مرد در حال حاضر ماهیانه 15 میلیون تومان بابت تکدی گری به سازمان حمل و نقل بین شهری پرداخت می کند و به اعتراف خودش بیش از 50 تا 60 میلیون تومان از محل تکدی گری درآمد دارد.

وی افزود: این مرد چند روز بعد به مرکز تکدی گری شهرداری سنندج رفت و در ازای دریافت مجوز تکدی گری، مبلغ 144 میلیون تومان رشوه «ماهانه 12 میلیون تومان» به مدیر آن مرکز پیشنهاد کرد.

رشیدی گفت: مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج لحظه پیشنهاد رشوه برای اطلاع رسانی و اطلاع شهروندان از وضعیت مالی متکدیان را به طور کامل مستندسازی کرده است.

شهردار سنندج گفت: مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر سوء استفاده از عواطف مردم توسط این افراد از وی طلب پول می کند و بلافاصله مبلغ 3 میلیون و 500 را پرداخت خواهد کرد. هزار تومان به عنوان پیش پرداخت 12 میلیون رشوه در ماه مدیر تحویل می دهد.

رشیدی افزود: این گدا نیز به جای رشوه به این مدیر یک گوشی آیفون 12 پرو مکس پیشنهاد داده است.

وی افزود: تمامی مراحل شناسایی، عرضه و تحویل رشوه به این متکدی توسط روابط عمومی شهرداری سنندج برای اطلاع هرچه بیشتر مردم فیلمبرداری و ضبط شد و این متکدی جهت بررسی موضوع به مراجع قضایی معرفی شد.

شهردار سنندج با قدردانی از ابتکار این فرماندار پاک از شهروندان خواست به ظاهر متکدیان توجه نکنند و از طریق سازمان های حمایتی و خیریه کمک های مالی خود را به نیازمندان واقعی ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید