جمع آوری بیش از 400 متکدی در تهران

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922577

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری بیش از 400 متکدی در روزهای پایانی توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح جمع آوری متکدیان در روزهای اخیر توسط شهرداری اجرا شده است، گفت: اتفاق خوبی در تهران رخ داد و تعدادی متکدی متکدی بودند. کسانی که شناسنامه دارند در خیابان ها و چهارراه ها گدایی می کنند جمع شدند.

وی با اشاره به تجمع بیش از 400 متکدی در تهران خاطرنشان کرد: در برخی موارد مردم گل فروشان یا دستفروشان خیابانی را متکدی می دانند; اما متکدیانی که جمع شدند، کسانی هستند که به طور رسمی گدایی و گدایی می کنند که در مجموع ممکن است زیر هزار نفر باشد و ما در این چند روز 400 نفر را ساماندهی کرده ایم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بر اساس قانون هر فردی که تکدی گری می کند مجرم است، یادآور شد: متکدیانی که در دوره گذشته جمع آوری شده بودند وارد دستگاه قضایی شدند که اقدامات لازم در این زمینه انجام شد. این نگرش. دادن

وی گزارش داد: شهرداری برای این افراد مراکز ساماندهی در نظر گرفته و علاوه بر توزیع این کانکس ها، پرونده ها را از طریق دستگاه قضایی پیگیری می کند.

احمدی صدر با اشاره به مشاوره و برقراری ارتباط و ارتباط با خانواده برای متکدیان گفت: سازمان های حمایتی مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد نیز در مرکز حضور دارند تا در رفع نیاز این افراد و در صورت داشتن کمک کنند. از شهر پایتخت بیایند، به شهرستان ها اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت شهر، وی با تاکید بر اینکه هدف نهایی از طرح جمع آوری متکدیان این است که هیچکس در خیابان ها و چهارراه ها تکدی گری نکند، فعال باشد، در زمینه اشتغال به آنها کمک کند، تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید