پیشنهاد 50 میلیارد تومانی تیم پولدار به یحیی; سرمربی پرسپولیس رفت؟

پیشنهاد 50 میلیارد تومانی تیم پولدار به یحیی;  سرمربی پرسپولیس رفت؟

شایعه جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس در پایان فصل جاری موضوع جدیدی نیست. از پایان نیم فصل این شایعه مطرح شد که لیگ بیست و دوم تحت هر شرایطی پایان همکاری یحیی گل محمدی و پرسپولیس خواهد بود.

ابتدا گفته شد سرمربی پرسپولیس پس از یک سال قهرمانی با این تیم به عنوان الگوی پپ گواردیولا تصمیم گرفت از فوتبال فاصله بگیرد!

با از دست دادن رهبری و واگذاری به سپاهان و استقلال، اخیرا شایعه تعویض روبرتو دونادونی به گوش رسید که واکنش شدید یحیی گل محمدی در آستانه دربی را به همراه داشت.

آش به قدری هیجان زده بود که باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال بیانیه ای صادر کرد و نوشت: بعد از مشکلات و بحران هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد، انتظار داشتیم با موجی از شایعات و شایعات علیه پرسپولیس مواجه شویم. این انتظار زیاد طول نکشید و هر روز با مشکل و حمله جدیدی مواجه می شویم که از یک سو هواداران ما را می ترساند و از سوی دیگر تمرکز و آرامش تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. آخرین مورد از این قبیل شایعات مربوط به تکرار شایعه جدایی سرمربی و احتمال حضور مربیان خارجی است که اساسا آن را رد می کنیم. بارها اعلام شده است که یحیی گل محمدی حداقل یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او بر این تعهد ایستاده است. اگر قراردادی نبود قطعاً مذاکره می شد و ادامه می یافت. او به عنوان سرمربی مورد حمایت مدیران باشگاه است و تا این لحظه هیچ چیز دیگری از او و باشگاه مطرح نشده است، چه رسد به اینکه در مورد مربی دیگری صحبت کنیم.

حالا یحیی گل محمدی موفق شد ریکاردو ساپینتو را شکست دهد و دوباره مقام اول را از آن خود کند. این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را دارد و سرمربی آن نیز در صدر قرار دارد.

بر این اساس یک تیم صنعتی ثروتمند به یحیی گل محمدی پیشنهاد سالانه 50 میلیارد تومانی داد. شاید هر مربی دیگری به جای یحیی گل محمدی بلافاصله به این پیشنهاد پاسخ مثبت می داد اما شنیدیم سرمربی پرسپولیس اصلا توجهی به این موضوع نکرده و گفته تمرکزش روی موفقیت تیم خودش است.

البته گل محمدی هنوز یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما اگر بخواهد از این تیم جدا شود، به راحتی می تواند این کار را انجام دهد، همانطور که در سال گذشته شاهد جدایی سرمربیان قهرمان لیگ برتر از تیم قهرمانی بوده ایم. سالهای اخیر!

یحیی گل محمدی همانطور که به شاگردانش هشدار داده تمرکز خود را روی تیم پرسپولیس گذاشته و دو قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید