سعید: خانم های پولدار تهرانی پیش من می آمدند و پیشنهاد سکس می دادند

اجاره پسران برای خدمات جنسی به زنان ثروتمند تهرانی جنجال جدیدی را در این کشور به راه انداخته است. این پسران در ازای دریافت پول از دختران و زنان پولدار در خانه های تیم های پایتخت حضور می یابند و با آنها رابطه جنسی برقرار می کنند.

امروزه علاوه بر دختران و زنان، در برخی از نقاط تهران، پسرانی نیز دیده می شوند که در ازای دریافت پول، خود را به زنان ثروتمند می سپارند. حتی خانه هایی برای تیم های جنسی مردانه وجود دارد که خدمات جنسی را به زنان ثروتمند اجاره می دهند.

خانه فساد و توطئه یهود، یهودی پس از هزاران فکر برتری طلبی بر مسیحیان و یهودیان و همه جامعه بشری، می خواست راه حلی برای کمبود جمعیت بیابد. متأسفانه این تصمیم مبتنی بر سیاست های افزایش تراکم جمعیت نیست، بلکه بر رشد منفی جمعیت سایر جوامع برای ایجاد تعادل با جوامع یهودی صهیونیست تمرکز دارد.

برای این منظور مرغ و خروس برای اولین بار در آزمایشگاه های رژیم صهیونیستی مورد مطالعه قرار گرفت. با جدا كردن اين دو از يكديگر، پس از مدتي روابط جنسي بين دو همجنس آغاز شد و به تدريج از تعداد مرغ و خروس ها كم شد. همین امر با ایجاد شکاف جنسیتی بین جوامع با ایجاد مکاتب شوم مانند فمینیسم، فمینیسم، مردانگی و غیره تلاش شد. امروزه به همین دلیل رشد جمعیت در بسیاری از کشورهای اروپایی کاملا منفی است.

تن فروشی حرفه وکالت:

از سوی دیگر، با فراموشی نهاد خانواده، بی بندوباری رفتاری و جنسی، توجیه قانونی و عرفی دارد و هر روز در قالب های جدید در بازار پرسود تجارت جنسی دنیا عرضه می شود. خانه فساد و روسپی ها در بسیاری از کشورها از حقوق صنفی برخوردارند و از حمایت ویژه برخی نهادها برخوردارند. از آنجایی که طول عمر یک روزابی معمولاً از 4 سال بیشتر نمی شود، برای این منظور خدمات بیمه و پشتیبانی در نظر گرفته شده و اقدامات پزشکی، جراحی و زیبایی پیچیده تهیه می شود. در غرب، فحشا مظهر پاره ای از مبانی حیوانی مکتب اوست.

مدتی است که تجارت جنسی در کشور ما با مدل مدرن غربی انجام می شود. امروزه غیر از زنان و دختران، پسرانی نیز در برخی نقاط تهران دیده می شوند که در ازای دریافت پول، خود را به زنان ثروتمند می سپارند. حتی فاحشه خانه ها و باندهای جنسی پسر هستند که خدمات جنسی را به زنان ثروتمند اجاره می دهند.

جامعه ما جامعه جوانی است و این در کنار محاسن بسیار، عوارضی نیز به همراه دارد. پتانسیل جنسی در جامعه جوان بسیار بالاست، اما متأسفانه «سرانه» بچه‌دار شدن این نیروی جوان در کشور به سمتی می‌رود که اکنون غرب است. این بدان معناست که در دهه آینده با بحران جنسی روبرو خواهیم شد. از طرفی پیر شدن کشور عواقب بسیار بدی در پی خواهد داشت که از چشم هیچکس پوشیده نیست. باید دید آیا سیاست های جمعیتی و اجتماعی دولت برای جلوگیری از ورود این توطئه صهیونیست ها در سال های آتی برنامه ریزی خواهد کرد یا خیر.

دارند، اما سعی می کنند کارشان را پنهان کنند. ازدواج های نامتعارف و غربی ها در برخی خانواده ها باعث شکل گیری این نوع تن فروشی شده و ریشه این مشکلات را می توان در فقر فرهنگی و مالی جستجو کرد.

بسته جنسی عامل مهمی است

سعید: خانم ها به من مراجعه کردند و من به دلیل مشکلات مالی قبول کردم. در حالی که سیب زمینی های آب پز را جلویش می خورد، می گوید: «چندین بار خانم ها در خیابان خواستگاری کردند. اما من از آن متنفر بودم. اما وقتی مادرم مریض شد و هزینه‌های پزشکی زیاد شد، مجبور شدم این کار را بکنم.» بیشتر دخترانی که از کنار سامان می‌گذرند، از نزدیک به او نگاه می‌کنند.

او ادامه می دهد: «اولین بار با خانم بسیار زیبایی بود که همسری مسن داشت و برای یک هفته 12 میلیون تومان به من پرداخت. این پول بی دردسر باعث شد که به این کار ادامه دهم.» سامان چهره شش پک و زیبایش را دلیل اصلی درآمد بالایش می داند. او می گوید: «تا زمانی که ازدواج کنم به کارم ادامه می دهم. سامان این شغل را برای مردان بد نمی‌داند، اما نمی‌خواهد کسی از شغلش باخبر شود.

پول برای ازدواج

سه نفر با هم زندگی می کنند. امیر حسابدار یک شرکت است و 28 سال سن دارد. او جذاب ترین است و سال هاست بدنسازی می کند. او مقداری از چای را در فنجانش می نوشد و می گوید: «از کاری که انجام می دهم پشیمان نیستم. من چندین زن ثروتمند را می شناسم که حقوق خوبی به من می دهند.

کامی که پسر دیگر است می خندد و می گوید: امیر کلی کتاب های رفتار با زن ها را خوانده است. عامر با لبخندی می‌گوید: «من این کار را با علاقه انجام می‌دهم و سعی می‌کنم زوایای زنان را بدانم. من بابت کاری که انجام می دهم 600 هزار تومان می گیرم.» کامی با عصبانیت ادامه می دهد: «امیر چون سیکس پک دارد پول خوبی می گیرد. اما من 300 هزار تومان به بالا می گیرم. البته ترجیح می دهم بیشتر مشتریانم خانم های زیر باشند. 50؛ اما دنیا همیشه مطابق میل من نیست.

بهروز که با نامزدش تلفنی صحبت می کرد حرفش را قطع می کند و می گوید: 3 سال است که این کار را می کنم تا پول خوبی برای ازدواجم پس انداز کنم. سیگاری روشن می‌کند و ادامه می‌دهد: «این شغل پردرآمد است، اما حال آدم را بد می‌کند. بار اول به خاطر چک مجبور به انجام این کار شدم و بعد دیدم از این راه می توانم درآمد زیادی داشته باشم.» امیر و کامی از کارشان راضی هستند. اما بهروز نمی‌خواهد نامزدش و یا هرکس دیگری از تن فروشی او باخبر شوند. از ترس اینکه نامزدش متوجه کارش شود، بارها در شب از خواب بیدار می شود.

دیوارها، سقف و کف کافه چوبی است. بوی سیگار و تنباکو از همه جا می آید. فرهاد جامعه شناسی خواند و از شهرستان برای ادامه تحصیل به تهران آمد. او می گوید: «برای تحصیل در تهران به پول نیاز داشتم و یک روز در خیابان فرشته قدم می زدم که خانم مثنی به من پیشنهاد داد.

من از آن روز وارد این کار شدم.» فرهاد 800 هزار تومان درآمد دارد. در حالی که قهوه تلخش را می خورد ادامه می دهد: «هزینه های زندگی من از زمانی که این کار را شروع کردم خیلی بالا رفته است.» چون باید به خودم و خودم برسم. لباس.” او دیگر نمی تواند مانند گذشته زندگی کند، بنابراین به تن فروشی ادامه می دهد. در نهایت با لبخند می گوید: «من زنی نیستم که به او بگویند فاحشه. من از درآمد و شغلم راضی هستم.» او از زنانی که برده می خواهند متنفر است و سعی می کند مطمئن شود که مشتریانش اینطور نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید