پیشنهاد جدید 300 میلیارد تومانی بیرانوند

تفاوت اصلی بیرانوند و پرسپولیس بر سر گزینه ها بود. بیرانوند معتقد بود همچنان 40 درصد از قراردادش را از پرسپولیس می‌خواهد، اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کمتر از 30 درصد از قراردادش را می‌خواهد. همین مشکل باعث شد بیرانوند و پرسپولیس اخطار بدهند و قرارداد را فسخ کنند.

بیرانوند سه هفته فرصت داشت تا با پرداخت 250 هزار دلار از پرسپولیس جدا شود. زمانی که ملی پوش می خواست به مسابقات کفا برود، پیشنهاد بزرگی از لیگ عربستان دریافت کرد، مذاکرات خیلی سریع انجام شد و توافقات اولیه انجام شد. باشگاه مورد نظر نامه ای به این بازیکن ارسال کرده بود و تمام بندهای قرارداد را توضیح داده بود.

او پس از قهرمانی در تورنمنت کافا با تیم ملی بیرانوند، چندین بار برای دریافت درخواست های خود با باشگاه پرسپولیس تماس گرفت اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرد و به همین دلیل به عنوان آخرین راه، قرارداد را فسخ کرد. او حالا در انتخاب تیم جدیدش برای ادامه فوتبالش آزاد است و با توجه به اینکه پیشنهاد تیم عربستانی بسیار زیاد است، به نظر می رسد راهی آن کشور شود. پیشنهاد نماینده عربستان 6 میلیون دلار در دو فصل است. آنها پاداش های خاصی را در بندهای قرارداد گنجانده اند که قرارداد را بزرگتر می کند.

اشتباه پرسپولیس این بود که در دیداری که با بیرانوند داشت می توانست با اعطای خواسته هایش راه را برای پایان پیمان ببندد اما نشد. بیرانوند از استقلال پیشنهاد دارد. این پیشنهاد از نظر مالی سنگین است اما یکی از دوستان نزدیکش گفت: علیرضا مرد احساساتی است و به دلیل خاطرات خوبی که با هواداران دارد بعید به نظر می رسد که به استقلال برود.

استقلال برای دو فصل به بیرانوند 60 میلیارد پیشنهاد داده است. استقلال برای سال اول 30 میلیارد و برای سال دوم 60 میلیارد به او پیشنهاد داد. در مجموع 90 میلیارد که در مورد آپشن ها برای دو فصل به حدود 100 میلیارد تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید