پیشکسوتان “واقعی” تراکتورسازی شما در زمین هواداران


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820678

دیدار اخیر سرپرست تراکتورسازی و مالک این تیم قبل از بازی با کپر رفسنجان حاشیه ساز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گروه ورزشی آنای حامد حاجی محمدی، چند روزی از دیدار پیشکسوتان «واقعی» تراکتورسازی با محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی می گذرد و جنجال های زیادی در بین هواداران تیم محبوب آذربایجانی به وجود آمده است. بحث هایی که به نظر نمی رسد پایانی مشترک داشته باشند و حداقل به آسان ترین شکل بتوان آن ها را استنباط کرد، می گوید بزرگان تراکتورسازی نتوانسته اند با خیل عظیم هواداران تراکتورسازی کنار بیایند.

سوال اصلی تراکتورهای قدیمی این است که چرا در این مدت هیچ حرکت رسانه ای و عملی به عنوان آخرین بازدید از آنها صورت نگرفت؟ شرایط تراکتورسازی قبل از بازی با مس رفسنجان که قرار بود برای اولین بار در حضور هواداران طولانی مدت برگزار شود بدتر از شرایط این تیم در زمان تعطیلی باشگاه بود؟ آیا تراکتورسازی که اوایل این فصل فعالیتش به حالت تعلیق درآمد و چندین روز بی سابقه در تاریخ خود را تجربه کرد، بزرگان سرخ قلب را مجبور به دیدار با مالک و مدیر تیم یا حداقل یک بیانیه رسانه ای نکرد؟ تراکتوری که می خواست بازی مقابل النصر را لغو کند یا تراکتوری که یک فصل زمستان را بدون برد سپری کرد چطور؟

با توجه به اینکه دیدار با زنوزی برای اولین بار بود که در این مدت اخبار رسمی و رسانه ای درباره پیشکسوتان باشگاه آذربایجانی منتشر شد، نمی توان توجیه برخی از این بستگان را برای نگرانی در لحظات حساس پذیرفت. تقریبا هیچ خبری در این زمینه یافت نمی شود.

علاوه بر سوالات بالا که چرا این اتفاق درست قبل از ملاقات با یک هوادار رخ داده است، انتقاد دیگری در فضای هواداران به تراکتور قدیمی وجود دارد که بزرگان تراکتور داوطلبانه یا ناخواسته وارد فضا شده اند و از قبل طراحی شده اند و ممکن است این کار را انجام داده باشند. کار برای شما.

اما موضوع دیگری که انتقادات زیادی به آن وارد شده، استفاده از کلمه «واقعی» در انتهای نشریه ای است که رسانه ای شده است. برخی از هواداران این موضوع را به طعنه و البته حذف بازیکنانی تعبیر می کنند که حضورشان در تراکتورسازی به سن حاضران در مسابقه نبود و در ابتدای بازگشت تراکتورسازی به لیگ برتر در این تیم حضور داشتند. نسلی که در میان آنها منتقدان بیشتری نسبت به مالکیت و مدیریت فعلی تراکتور وجود دارد و استفاده از کلمه “راست” از سوی قدیمی ها به نوعی به رسمیت شناخته نشدن تعبیر می شود; به ویژه اینکه هیچ بازیکنی از این نسل در جلسه فوق حضور یا دعوت نشده است، تقریباً این ذهنیت را تأیید می کند و به نوعی آن را تأیید می کند.

اما آخرین انتقادی که می توان به آن اشاره کرد این است که چرا اشتباهات پنهان مالکی که تراکتور را به این ورطه کشاند در جلسه بالا مطرح نشد و حداقل اگر چنین است چرا این هشدارهای رسانه ای نشده است؟ اینکه هوادار از پیشکسوت خود خواسته از آقای مالک بپرسد چه تضمینی وجود دارد که آقای مالک در روزها و ماه های آینده یک بار دیگر از اداره تیم دلسرد نشود و تا مدت ها در تیم پیدا نشود؟ مشکلی که چندین بار اتفاق افتاده و باید یک بار برای همیشه روشن شود. یا چرا آقای مالک با وجود اینکه تیمش در ابتدای فصل شرایط مناسبی برای رویارویی با النصر نداشت، به فکر تقویت این تیم نبود؟ آیا تراکتور تیمی است که بر اساس میل لحظات شخصی هدایت می شود؟ در نهایت جانباز باید از مالک محترم بپرسد که برای عدم تکرار اشتباهات قبلی چه برنامه ای دارد و آیا به تغییر شیوه مدیریت خود می اندیشد؟

در هر صورت اینها سوالاتی است که این روزها در فضای هواداران تراکتورسازی مطرح است و باید دید این پیشکسوتان عزیز برای تنویر افکار عمومی و رسانه ها پاسخ قانع کننده ای خواهند داشت یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید