پیشکسوت سپاهان: قهرمانی استقلال پاک است

پیشکسوت سپاهان: قهرمانی استقلال پاک است

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال و سپاهان در خصوص دیدار دو تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرد.

اول اینکه برد و باخت بازی در اصفهان چه تاثیری بر روند کاری استقلال خواهد داشت؟

به نظر من مهمترین بازی این فصل برای قهرمانی استقلال همین بازی با سپاهان است.

تو چی میگفتی

اگر استقلال در این دیدار پیروز شود، قهرمانی او تقریبا قطعی می شود و قطعا می تواند در دیدارهای بعدی به زور پیروز شود. اما شکست در این دیدار تا حدودی حرکت استقلال را مختل کرد که کادر فنی قطعا به فکر آن بوده است.

تیم سابقت در اصفهانی (سپاهان) چطور؟

شکی نیست که سپاهان یکی از تیم های ریشه دار و پرطرفدار است و هواداران خاص خودش را دارد. این تیم هر سال یکی از تیم هایی است که قهرمان محسوب می شود و این نشان دهنده قدرت این تیم است. اما در خصوص محرم نویدکی می خواهم دو سه فصل به عنوان کمک مربی وارد حرفه مربیگری شود و بعد به عنوان سرمربی شروع به کار کند وگرنه خودش از نظر اخلاقی و فنی خیلی خوب است. ما همه همبازی بودیم.

شکست های سنگین آسیایی و سقوط این تیم در لیگ قهرمانان چه تاثیری در روحیه سپاهان خواهد داشت؟

متأسفانه در دیدار مقابل الدحیل (آخرین بازی سپاهان) یک مشکل خیلی مرا شگفت زده کرد. معمولا تیمی که می خواهد تهاجمی بازی کند باید به فکر دفاع هم باشد. وقتی تهاجمی بازی می کنیم نمی توانیم خودمان را محدود کنیم. هر چقدر که تیم نکونام (فولاد خوزستان) تعادل و هماهنگی مناسبی در این زمینه داشت، تیم سپاهان اصلا اینطور نبود. ما هیچ تعارفی نداریم. اعتراض این تیم باعث شد تا الدحیل در صورتی که سپاهان بازی زیبا و عالی در زمین ارائه دهد، 5 گل به ثمر برساند.

راستی می گویید پاشنه آشیل سپاهان خط دفاعی اوست؟

البته! ظاهراً باید متوجه اشتباهاتش شده باشد. هر چند شاید به دلیل اهمیت پیروزی در آخرین دیدار مقابل الدحیل برای صعود اینقدر انتحاری بازی کند. اما قطعا این تیم مقابل انتحاری استقلال بازی نخواهد کرد، زیرا نیازی به خودکشی نیست. او قطعا در دفاع کاستی هایش را برطرف می کند و برای نتیجه به میدان می رود.

استقلال را چطور می بینی؟

استقلال تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده و این رکورد به یاد ماندنی را از خود به جای گذاشته است و قطعا چنین تیمی در ابتدا نمی خواهد ببازد. بنابراین او در دفاع عملکرد خوبی خواهد داشت و این برای سپاهان دردسرساز می شود اما استقلال هم عناصر هجومی خوبی دارد. اما هر چقدر که به دلیل حضور در بازی آماده بازی با سپاهان است، استقلال در این مدت تنها دو بازی دوستانه انجام داده و از این نظر کمی از حریف عقب است. با این حال نمی توان پیش بینی کرد چرا که استقلال با استراحت کافی و قدرتی بیشتر از قبل به میادین بازخواهد گشت.

پیش بینی شما از نتیجه این مسابقه چیست؟

دو تیم ریشه دار تهران و اصفهان قطعا فوتبال زیبایی به نمایش می گذارند. مطمئنا هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده است. مطمئنم از همان دقیقه اول که سیگنالی به گوش می رسد، هر دو تیم به درب یکدیگر حمله خواهند کرد. چون سه امتیاز این بازی دردناک است و با آنها برابری نمی کند. فقط استقلال نباید عجله داشته باشد.

با توجه به بازی های پیش رو فکر می کنی استقلال می تواند قهرمان شود؟

مطمئناً این اتفاق می افتد زیرا استقلال بعد از بازی با سپاهان احساس راحتی نسبتاً خوبی خواهد کرد و در نهایت می تواند برگه خالصی را از آن خود کند و به هوادارانش بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید