پیشکسوت پرسپولیس برای حل مشکل مالی این استقلال اعلام آمادگی کرد

پیشکسوت پرسپولیس برای حل مشکل مالی این استقلال اعلام آمادگی کرد

به تازگی غلامرضا فتح آبادی، مهاجم سابق سرخابی ها مصاحبه ای جنجالی انجام داده است. وی در پاسخ به این سوال که چرا از پرسپولیس رفتی و به استقلال آمدی، گفت: به دو دلیل از پرسپولیس جدا شدم. اول اینکه قرار بود کارمند وزارت دفاع شوم و دوم اینکه جمشید شاه محمدی به پرسپولیس آمد و دیدم شرایط آنجا برایم مناسب نیست. از این رو برخلاف برخی بازیکنان که به دلیل لجبازی یا اتفاقات دیگر تیمشان را ترک کردند، با اجازه علی پروین به استقلال آمدم و فوتبالم را در آنجا ادامه دادم چون باید برای رسیدن به اردو و تیم ملی به استقلال می آمدم. علی پروین از این مشکل استقبال کرد و مانع پیشرفت من نشد.

در همین راستا با خود جمشید شاه محمدی تماس گرفتیم تا نظر وی را در این مورد جویا شویم و او به ما گفت: وقتی شنیدم غلامرضا فتح آبادی به دلیل چک تضمینی که گذاشته دچار مشکل شده است، گیج و ناراحت شدم. متأسفانه زمانی که ما بازی می کردیم، به خصوص در دهه 60، اصلاً پولی وجود نداشت. قرارداد آنقدر بزرگ نبود و همه فوتبالیست ها شغل اصلی داشتند و فوتبال هم بازی می کردند. غلامرضا فتح آبادی هم مهاجمی مذموم به تمام معنا و با شخصیت بود که خیلی چیزها به من یاد داد و همیشه به من کمک کرد.

وی ادامه داد: دوست دارم برای کمک به غلامرضا فت آبادی هر چه در توان دارم انجام دهم. من اولین نفری خواهم بود که پا به جلو می گذارم و امیدوارم مشکلش حل شود. درست نیست که امثال فتح آبادی در این عصر و زمانه اینطور بنشینند و امیدوارم سایر فوتبالیست ها به خصوص هم نسل من در این زمینه به او کمک کنند. از فوتبالیست های نسل امروزی هیچ توقعی ندارم. این روزها پیراهن هایشان را بالای 100 میلیون می فروشند و از آنها انتظار نمی رود که به فکر پیشکسوتانشان باشند، اما مطمئنم وقتی با بازیکنان قدیمی و هم نسلانم صحبت کنم، سر کار خواهند آمد. ما مقید به حل مشکل گلمرضا هستیم و از امروز به دنبال او هستم.

شاه محمدی همچنین درباره ادعای فتح آبادی مبنی بر جدایی از پرسپولیس و پیوستن به استقلال به خاطر خودش یادآور شد: ماجرا به سال 64 برمی گردد، من خیلی جوان بودم و از جوانان پرسپولیس به بزرگسالان رسیده بودم. در یک بازی من و غلامرضا فتح آبادی در حمله بودیم و ناصر محمدهانی روی نیمکت نشست. در نیمه دوم علی آقا پروین تصمیم گرفت گلمرضا را بیرون بیاورد اما من 90 دقیقه و تا پایان بازی در زمین ماندم. این موضوع به مذاق فتح آبادی خوش نیامد و بعد از پایان بازی به علی آقا گفت که شما یک جوان را درست کرده اید و من را جایگزین کرده اید که این بی احترامی به من بود. علی آقا هم آدم سنگی بود و جواب داد که اگر ناراحتی می توانی بروی! گلمرضا هم به استقلال رفت اما من همچنان دوستش دارم. شاید اگر آن زمان گلمرضا بودم ناراحت می شدم اما گذشته گذشته و مهم این است که خاطرات خیلی خوبی از فتح آبادی دارم. با او تمرین کردم و بازی کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم که هرگز فراموش نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید