پیش بینی ترافیک فشرده در ایام نوروز و امکان اعمال محدودیت


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811678

هادیانفر در کمیته هماهنگی نقشه راه اعلام کرد:

رئیس پلیس راهور ضمن پیش بینی افزایش 50 تا 55 درصدی تردد در نوروز 1401 نسبت به مدت مشابه سال جاری، گفت: در اکثر محورها ترافیک سنگین پیش بینی می کنیم و ممکن است در پیک بازگشت نیاز به اعمال محدودیت های خاصی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفتادمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای نقشه های راه صبح امروز با حضور دستگاه های ذیربط در پلیس راهور برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی; جانشین رئیس پلیس راهور در این نشست گفت: امسال علاوه بر خروج از وضعیت تاج، شاهد تقارن آغاز نوروز با ایام نیمه شعبان و مصادف شدن این ایام با پنجشنبه آخر هستیم. و جمعه سال

سردار سید کمال هادیانفر; رئیس پلیس راهور نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی پلیس راهور در طول سال گفت: باید برای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند لغایت ۱۴ فروردین آمادگی کامل داشته باشیم. قطعا از سال 1401 در ایام نوروز افزایش ترافیک خواهیم داشت.

این مقام انتظامی ضمن پیش بینی افزایش 50 تا 57 درصدی تردد در نوروز 1401 نسبت به مدت مشابه سال جاری، گفت: پیش بینی می کنیم در اکثر محورها به ویژه محور شمالی یا محور تهران – کوم ترافیک سنگینی داشته باشیم و شاید به دلیل آن به ترافیک سنگین، ما باید محدودیت های خاصی را برای بازگشت پیک اعمال کنیم.

وی گفت: موافقیم که سایر نهادهای امدادی مانند اورژانس و آمبولانس ها در مناطقی که پلیس مستقر است حضور داشته باشند.

هادیان فر افزود: رزمایشی برای آمادگی همه دستگاه های مسئول در طرح نوروزی در دانشگاه نیروی انتظامی امین در ۲۴ اسفندماه به صورت نمادین برگزار می شود. 66 هزار و 715 نفر از همه دستگاه ها در طرح ترافیک نوروزی شرکت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید