پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو همچنان در نوسان است. فعالان و کارشناسان بازار خودرو معتقدند قیمت ها همگام با نرخ دلار افزایش خواهد یافت.

بررسی ها نشان می دهد در روزهای اخیر قیمت خودرو همچنان در نوسان است. با این حال بازار عید فطر در کشور رونق می گیرد و فروش رو به افزایش است.

در زمان نگارش این گزارش قیمت خودرو در بازار ایران در سایت های خرید و فروش به شرح زیر است:

پراید 111 هفته گذشته کانال شکست و وارد محدوده 300 میلیون تومان شد و دوباره این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو دوباره به باشگاه 300 میلیونی پیوست و امروز مانند دیروز با سه میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 325 میلیون تومان رسید.

اما پژو 207i که روزها با ثبات قیمت همراه بود و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز با 12 میلیون تومان افزایش قیمت به 656 میلیون تومان رسید. به نظر می رسد این خودرو با توجه به خبر توقف تولید پژو 206 گران شده است.

قیمت دنا پلاس امروز چهار میلیون تومان افزایش یافت و به مبلغ 777 میلیون تومان عرضه شد.

سال پژو پارس مدل 1400 که در روزهای گذشته جهش قیمتی بزرگی را تجربه کرد، امروز نیز 19 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در بازار خودرو کشور به قیمت 516 میلیون تومان رسید.

در این میان خودروهای خارجی و مونتاژی موجود در بازار خودرو امروز چه قیمتی را در رجیستر خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای جدید وارد شده به بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و با 43 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به دو میلیارد و 283 میلیون تومان رسید.

کرامت نیز امروز وارد کانال دو میلیارد تومانی شد و قیمت دو میلیارد و 26 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل 2017 امروز با افزایش قیمت همراه شد و به چهار میلیارد و 678 میلیون تومان رسید.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه های خودرو تهران در گفتگو با تجارت نیوز، گفت: قیمت خودرو در بازار همچنان تحت تاثیر افزایش نرخ دلار است. به این ترتیب قیمت خودروی داخلی در 10 روز گذشته 100 میلیون تومان افزایش یافت.

وی افزود: اگرچه سطح معاملات تا حدودی افزایش یافته است، اما نمی توان گفت که رونق بازار بازگشته است. اگر تنها یک عامل را در نوسانات قیمت خودرو در نظر بگیریم، به نظر می رسد افزایش قیمت در بازار در هفته های آینده ادامه داشته باشد.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید