پیش بینی می شود 5 میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت کنند


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895512

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه پیش بینی می شود تعداد افراد شرکت کننده در پیاده روی اربعین به پنج میلیون نفر برسد، گفت: به همین منظور جلسات مختلفی برای هماهنگی مقدمات سفر برگزار شده و مشکلی در این زمینه نداشته ایم. منطقه تاکنون

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در ابتدای نشست خبری خود که صبح امروز سه شنبه 24 اردیبهشت 1401 در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری آغاز شد، گفت: پیش بینی ها این است که تعداد افراد شرکت کننده در پیاده روی اربعین پنج میلیون نفر می شود.» به همین دلیل جلسات مختلفی برای هماهنگی مقدمات سفر برگزار شده و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه نداشته ایم.

بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت برای آماده سازی زیرساخت های کشور تلاش کرده است، خاطرنشان کرد: این روزها پرواز به عراق از 10 فرودگاه انجام می شود و مرزهای زمینی آماده پذیرش است. تمام مسیرها به حداکثر تقویت شده و توسعه یافته است.

سخنگوی دولت به افزایش خدمات بیمه ای زائران اربعین اشاره کرد و افزود: امکانات رفاهی برای زائران در نظر گرفته شده است که در این زمینه نیازی به مراجعه به بانک ها نیست و پس از درخواست و خروج زائران وجوه به حساب آنها واریز می شود. .

وی ادامه داد: در برخی موکب ها اینترنت رایگان به زوار ارائه می شود.

وی بیان کرد: در اطلاعیه رسانه ای «بله» یک سامانه ردیابی بدون نیاز به اینترنت فعال شده است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید