پیش نیاز موفقیت این طرح، نظارت دقیق بر اجرای اصلاح پرداخت یارانه است.


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839725

دبیر شورای نگهبان گفت: دستگاه های نظارتی نباید به مردم به دلیل برخورد سریع و قاطع با متجاوزان آسیب ببینند. زیرا نظارت دقیق یکی از مهمترین عوامل موفقیت این پروژه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، صبح امروز (8 اردیبهشت 1401) در جلسه شورای نگهبان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاطمی را تسلیت گفت.

وی با اشاره به تالیفات و آثار ارزشمند این خطیب برجسته گفت: آنان مروج معارف اهل بیت(ع) بودند و با نفخی گرم از صفای باطن عمر خود را صرف نشر معارف اسلام کردند. اگر خدا بخواهد، خدا رحمت کند.» و روزی رضوان الهی را مأمور این دنیا می کنند.

دبیر شورای نگهبان این مصیبت را به حوزه های علمیه و علاقه مندان به ویژه مرحوم بیت شریف تسلیت گفت و از جوانان مومن و خداجوی خواست اساتید اخلاقی چون حجت الاسلام والمسلمین فاطمی را بشناسند. رهبرانی که در این راه علم دارند و خودشان این راه را طی کرده اند.

دبیر شورای نگهبان در بخشی دیگر از سخنان خود به اصلاح نظام اقتصادی کشور به ویژه در حوزه یارانه ها اشاره کرد و گفت: اقدامات دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور کاری است که اکثر کارشناسان انجام می دهند. موافقم.”

وی تاکید کرد: برای دولت تدبیر و امید در رسیدگی به این موضوع خطیر آرزوی توفیق داریم و از متولیان امر می خواهیم مانند روزهای اخیر ارتباط مستقیم و مستقیم با مردم را ادامه دهند تا بتوانند به سرعت مشکلات احتمالی را برطرف و به مشکلات خود رسیدگی کنند. “مردم را کاهش دهید.

دبیر هیات امنا با بیان اینکه قوه قضائیه و مراجع نظارتی از جمله سازمان تعزیرات باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشند، گفت: مراجع نظارتی نباید با برخورد سریع و قاطع با خاطیان اجازه آسیب به مردم را بدهند. زیرا نظارت دقیق یکی از مهمترین عوامل موفقیت این پروژه است.

آیت الله جنتی افزود: امیدواریم مردم صبور و زیرک ایران اسلامی مانند همیشه با بی توجهی به فضای ایجاد شده توسط دشمنان این سرزمین، خدمتگزاران واقعی خود را تشویق کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید