فتح خرمشهر یکی از شاهکارهای رزمندگان بود/ نیاز به نظارت جدی و دقیق بر بازار


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840148

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه فتح هرمشهر یکی از شاهکارهای رزمندگان بود، گفت: نظارت جدی و دقیق بر بازار نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به روز ملی جمعیت گفت: بر مشکل جمعیت تاکید ویژه داشته باشید.

وی افزود: باید به وعده های مسؤولان به عنوان مشوق ها برای زایمان تسریع و برای تشویق جوانان به بچه دار شدن، این وعده ها و مشوق ها عملی شود.

امام جمعه موقت هرم آباد با اشاره به سالروز آزادسازی هرمشهر گفت: در آن زمان آنچه باعث پیروزی شد ایستادگی و مقاومت مردم بود و درصد همه این عوامل عنایت الهی، توجه امام بود. زمان (عج) و رهبری امام (ره) «و در این مرحله سخت ما را شکست داد.

وی افزود: این انقلاب و نظام طی سالیان متمادی مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته و اکنون بحث مهم هدفمندی یارانه ها مطرح شده است که اکثر کارشناسان آن را ضروری می دانند و اگر این برنامه زودتر اجرا می شد مشکل کمتری داشت. . . “

شمسی فر گفت: همانطور که در این سال ها با همکاری مردم روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، مردم و مسئولان وظیفه دارند و می توانیم این مرحله را پشت سر بگذاریم. مواظب مردمی که به دنبال منافع شخصی هستند وظیفه مردم هوشیار است و می گوید: آنها مغرض هستند و هستند که از این فرصت استفاده نکنند و مسئولان موظفند هم بر پرداخت یارانه ها و هم دغدغه ها و مشکلات مردم نظارت و کنترل دقیق داشته باشند. مردم.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: تاکنون این ارز بیشتر در جیب برخی افراد ذی نفوذ بوده است و دولت جدید تصمیم به اجرای این طرح دارد که در این مدت دولت اقدامات چشمگیری در بخش های مختلف انجام داده است. دولت امید ملت را برای موفقیت در این عملیات اقتصادی افزایش داد.

وی گفت: مردم همیشه در کنار هم بوده اند و لازم است مسئولان نظارت داشته باشند تا منافع این طرح به نفع مردم محقق شود.


فتح خرمشهر یکی از شاهکارهای رزمندگان بود

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد با اشاره به سالگرد شهید بروجردی گفت: مرد بزرگی که با تلاش خود توانست دشمن را شکست دهد و در نهایت به شهادت رسید که اجر الهی بود.

وی با استناد به حماسه سوم خرداد افزود: فتح هرمشهر یکی از شاهکارهای رزمندگانی بود که با حداقل تجهیزات و ایمان قوی، دشمن بعث را که از حمایت بسیاری از کشورها برخوردار بود شکست دادند و هرمشهر را آزاد کردند.

امام جمعه اهل بورژوا، جمعیت را یکی از مولفه های مهم کشور دانست و گفت: متاسفانه عده ای سعی در ترویج جمعیت ستیزی و کاهش تعداد فرزندان دارند در حالی که جمعیت یکی از مولفه های مهم کشور است. و جمعیت نباید کاهش یابد.» با اجرای این مشوق ها امیدواریم شاهد رشد جمعیت باشیم.

وی با تاکید بر حمایت دولت از طرح اقتصادی گفت: باید توجه داشت که هرجا دشمن وارد می شود باید بدانیم که کار درستی انجام داده ایم و مخالفت با دشمن نشان می دهد که کار را درست انجام می دهیم اما برخی ها جاسوسی و پول گرفتن برای اعتراض و اینها با دشمن وصل هستند که راه به جایی نمی برند.

حسینی گفت: اسرائیل جنوب لبنان را اشغال کرده بود و رزمندگان حزب الله توانستند با سلاح های زمانه اسرائیل را عقب برانند و پیروزی بزرگی را برای جبهه مقاومت به ارمغان بیاورند.


نیاز به نظارت جدی و دقیق بر بازار

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت گفت: بسیاری از گناهان زاییده زمان است که نماز جمعه یکی از فلسفه های آن این است که همیشه به یاد خدای متعال باشیم و در این راستا ادامه دهیم.

وی افزود: هر که قلبش را ببندد جز خدای متعال زیان می کند، خدای متعال علم و نور مطلق است; امام سجاد (ع) در قالب دعا اصول رابطه نظام هستی و خدا را نشان داده است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت زمینه سازی میدان عمل انسان برای نشان دادن توانایی های خود گفت: همه انسان ها از صالح گرفته تا مفسد فرصت تصمیم گیری دارند اما برخی می سوزند. فرصت ها و برخی از آنها به بهترین شکل استفاده می کنند.

امام راحل ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: این روز روز مقاومت و پیروزی است. مردم ایران ثابت کرده اند که می توانند گرسنگی و تشنگی را تحمل کنند، اما شکست انقلاب و اصول آن را تحمل نمی کنند. مردم شریف ایران همواره در برابر شدیدترین حملات آدم خواران ایستادگی کرده اند.

طهماسبی گفت: روز فتح هرمشهر اوج عملیات بیت المقدس است. بعث و استکبار جهانی وارد شد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت شناسایی نقطه کانونی جنگ، گفت: یکی دیگر از نام های نفوذ که سابقه بسیار طولانی دارد، نفوذ استراتژیک است که بر نرمی ظاهری استوار است؛ این نفوذ استراتژیک است. و پشت سر هم ریشه یابی است.

وی افزود: در نفوذ استراتژیک عمدتاً مردم و جریانات داخلی و عده ای گاهی خود را در زمین دشمن طراحی و بازی می کنند، جنگ نرم دشمن علیه جبهه داخلی است و به دنبال تغییر باورها و ساختارها است.

طهماسبی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند نظام اسلامی را در برابر مشکلات اساسی و اقتصادی ناکارآمد کند، گفت: همه می دانند که اگر مسئولان بر اساس نسخه اصلی انقلاب عمل می کردند، اکنون همه مشکلات حل شده بود. “

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اصلاح توزیع ارز ترجیحی گفت: امروز دولت این یارانه را به صورت ارز ترجیحی به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می دهد و مابقی را برای تحریک تولید در کشور استفاده می کند. این قانون باید خیلی وقت پیش اجرا می شد.»

وی با اشاره به لزوم نظارت جدی و دقیق بر بازار گفت: در هفته های اخیر معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل به کوهدشت سفر کردند و تصمیمات بسیار خوبی در حوزه آب، بهداشت و راه اتخاذ شد. اتفاق خواهد افتاد.

طهماسبی با اشاره به اینکه برخوردهای سیاسی ضربه بدی به جامعه خواهد زد، گفت: مدیران کل به من کاری ندارند، باید انتصابات خود را بررسی و اقدام کنند و مدیران توانمند و مسئول جذب کنند، امروز روز شهرسازی است. پرچم. ” این ولایت و قرآن است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت مقاومت جهادی و حکومت داری در جامعه گفت: هر مدیر خوبی باید مورد تشویق قرار گیرد و اگر وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد تذکر جدی داده شود. نیز تغییر می کند. هیچ کس دیگری نباید مدیری را منصوب کند که کارآمدتر از مدیر قبلی باشد. خدمات سیستمی نیز باید ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید