پیک شادی، درس ریاضی، تیم ملی ایران

محبی که در این فصل یکی از ستاره های استقلال بوده و در سطح اروپایی فوتبال بازی کرده است، یکی از مدعیان حضور در ترکیب کالانووی است و قصد دارد تا قبل از شروع جام ملت های آسیا از فرصت های باقی مانده خود نهایت استفاده را ببرد. از آن استفاده کنید

محبی که از سپاهان به سانتا کلارا پیوست و در تابستان به استقلال پیوست، روز گذشته به همراه هم تیمی های سابق خود در تمرین تیم ملی حاضر شد. امید نورافکن و پیام الرشاد که با محبی در سپاهان در لیگ های نوزدهم و بیستم بازی کردند با این بازیکن عکس یادگاری گرفتند.

پیک شادی، درس ریاضی، تیم ملی ایران

چهارمین دروازه بان تیم ملی در حالی به جام جهانی رفت که قصد ندارد در تورنمنت دیگری روی نیمکت بنشیند. این وضعیت در مورد نورافکن ها نیز صدق می کند. او برخلاف انتظار از لیست کارلوس کی روش کنار گذاشته شد و حالا باید از کالا نویی که سرمربی او در سپاهان بود، سربلندی بگیرد.

نکته جالب در مورد این سه سرباز سابق، شماره پیراهنی است که در تیم ملی به تن می کنند. در تیم ملی نیازمندان شماره 12 را می پوشند و نورافکن با پیراهن شماره 21 با هم تیمی های خود مسابقه می دهد که مجموع این 2 شماره ما را به عدد 33 می رساند که بر تن محمد محبی است. ستاره این فصل استقلال که در لیگ برتر هم حضور دارد رقابت جدی با هم تیمی های سابق خود برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید