چرا ابوظبی می خواهد سیستم های دفاعی پیشرفته بخرد؟


ساعت: 04:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805285

محمد علی الحوثی در توئیتی نوشت: در حالی که متجاوزان ادعا می کنند موشک ها و پهپادهای یمنی را سرنگون کرده اند، به دنبال خرید سامانه های دفاعی پیشرفته نیز هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ البوابه الاحباریه گفت، محمد علی الحوثی، یکی از اعضای ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله در یمن، روز سه شنبه گفت که پدافند هوایی امارات و عربستان در رهگیری موشک ها و پهپادهای نیروهای صنعا شکست خورده است. -علمیه

الحوثی در توئیتی نوشت: تداوم حملات موشکی و پهپادی علیه آل سعود در سال های اخیر نشان دهنده دروغگویی امیرنشینان در رهگیری موشک های یمنی است.

الحوثی تاکید کرد: اگر متحدان امارات می توانستند از این کشور دفاع کنند، در آن سال ها از عربستان سعودی دفاع می کردند… آیا پول ابوظبی با پول ریاض فرق دارد؟

وی با کنایه در پایان گفت: در حالی که اعلام می کنند موشک ها و پهپادهای یمنی را ساقط کرده اند، می خواهند سامانه های دفاعی پیشرفته هم بخرند، پس چرا می خواهند این سامانه ها را بخرند؟

ابوظبی صبح دوشنبه هدف مقاومت یمن قرار گرفت. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در مرحله سوم عملیات عیلام الیمان، عمق امارات مورد هدف قرار گرفت که طی آن چندین فروند موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد. امارت دبی مورد حمله قرار گرفت.

امارات مدعی است که موشک های یمنی را رهگیری و شلیک کرده است. در همین حال، نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که این عملیات موفقیت آمیز بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید