چرا امسال هم مثل سال های گذشته AFC را شامل نشدند؟ / کمیته بدوی می خواست مدیران استقلال و پرسپولیس را خائن قلمداد کنند!

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799597

از پلیس فتا خواستیم منبع این خبر جعلی را بیابد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته بدوی می خواست ذهن هواداران را منحرف کند تا مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خائن تلقی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمجید صدری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برنامه فوتبال برتر گفت: هیچ یک از بندهایی که در فضای مجازی منتشر شده، بندهایی نیست که AFC به ما اطلاع داده است. من نمی دانم چه کسی گفته است مدارک ما جعلی است. در بیانیه خود از پلیس فتا خواستیم با فردی که این بندها را منتشر کرده است برخورد کند. این بندها هدف قانونی ندارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی خواهد چیزی را از ما حذف کند.

او گفت: «ما از درون حذف شدیم. کمیته اولیه هیچ وقت در مورد بندهای AFC با ما ملاقات نکرد، ما همیشه تمام مدارک خود را از طریق ایمیل به باشگاه می فرستیم و در هیچ کجای نامه مان نوشته نشده است که مدارک خود را جعل کرده ایم. والدین قبل از اینکه با ما توافق کنند که این دو تیم حذف شده اند مصاحبه کردند. وی در مورد مالکیت باشگاه نیز گفت که این اسناد بین استقلال و پرسپولیس رسمی است. چرا مصاحبه؟ این روابط عمومی فدراسیون فوتبال است؟

صدری در خصوص محرومیت تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر کمیته اولیه صدور مجوز حرفه ای صلاحیت ما را تایید می کرد صددرصد از مسابقات حذف نمی شدیم. کمیسیون اولیه تمام مدارک را دارد. این اسناد باید امروز منتشر شود، زیرا همه ما برای حل این مشکل تلاش می کنیم. یکی با ما تماس گرفت تا این اشتباهات را به ما بگوید. ما تمام مدارک را از ایمیل رسمی باشگاه ارسال می کنیم. به جای AFC چه کردی؟!

وی در این خصوص تصریح کرد: وقتی خودمان را می زنیم چه انتظاری از دیگران داریم؟ 98 درصد مدارک ما تایید شد و بقیه مشکلات را ارسال کردیم. همان مدارکی را که از ما خواستند به آنها دادیم و فتوشاپ بودن راه فرار است. هر مسئولی که می خواهد بیاید او را ببیند. ما تا آخر عمر دنبال کارها بودیم اما امروز به ما تهمت می گویند. نکته این است که اینها سیگنال های منفی برای AFC هستند. چرا این اتفاق افتاد؟

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در فرصت 5 روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا با کمیسیون حقوقی فدراسیون فوتبال جلسه ای داشتیم. تمام مکالمات انجام شده توسط دوستان ضبط شده و به AFC ارسال می شود. کاظم اولایایی به من گفت که باید مالیات بدهی که مربوط به سال 1380 بود، خودش در آن زمان مدیرعامل استقلال بود، پس چرا مالیات نمی دهی؟ من و مصطفی آجورلو روز جمعه حدود 5 ساعت با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم تا چاره اندیشی شود.

صدری در پایان گفت: سال ها پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام شده بود، چرا امسال که نه؟! ظلم به فوتبال دوستان در تاریخ ایران بی سابقه است. به این ترتیب کمیته بدوی می خواست ذهن هواداران را منحرف کند تا مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خائن به حساب بیایند. این خوشحالی مردم در فوتبال است. امسال هم همین کار را کردیم و هر روز تحت فشار بودیم که اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید