چرا در «چاروسا» سیگنال تلویزیون وجود ندارد؟


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905753

برخی از اهالی روستای شهرستان کهگیلویه با گلایه از قطعی شبکه های تلویزیونی با اعلام اینکه چند ماهی است که از این مشکل رنج می برند، از مسئولان خواستند تا هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، برخی از روستاهای منطقه چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه از جمله رود شور، چملپو، گشتیاری، قلعه بانی و… از قطعی شبکه های تلویزیونی گلایه کردند و اعلام کردند که چندین سال است که دچار این مشکل شده اند. ماه ها.

در عصر ارتباطات که غول های رسانه ای با یکدیگر اما در نقاط مختلف شهرستان کهگیلویه به رقابت می پردازند، صداوسیما نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد.

نبود شبکه های دیجیتال در برخی از روستاهای روستایی و قطعی مکرر آن باعث نارضایتی مردم شده و همین امر باعث شده تا مردم این مناطق برای اطلاع از مسائل مختلف پیرامون خود از جمله برنامه های ورزشی، اخبار و… به ماهواره روی بیاورند. مشکل خود هشداری است برای تغییر سبک زندگی در این مناطق.

مرتضی یکی از جوانان این روستا در گفتگو با خبرنگار ما با گلایه و انتقاد شدید از شکست بیش از 2 ماهه شبکه های دیجیتال در منطقه خود گفت: همیشه در مدرسه، کتاب، سخنرانی، جلسات، غیره n. از ماهواره و کارایی بلندمدت آن برای خانواده صحبت می شود، اما ابتدایی ترین زیرساخت های شبکه داخلی در دسترس مردم مناطق ما نیست.


ae614174 a0c0 492a a350 01e568b8ab61 خبر خاکستری


مسئولان فکری اکنون فقط مردم را در روستاها سرگرم می کنند

وی افزود: در فصل سرما و گرما با کوچکترین باد و باران و رعد و برق به کلی از شبکه های تلویزیونی محروم هستیم و تنها دلخوشی اهالی روستا نبود امکانات فرهنگی و تفریحی شبکه های تلویزیونی و تماشای ورزش و فوتبال است. مسابقاتی که اکنون بیش از 2 ماه است که به شبکه دیجیتال دسترسی نداریم.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این خصوص در گفتگو با صبح زاگرس گفت: مشکل کمبود شبکه تلویزیونی به دلیل سرقت ترانسفورماتور دکل تلویزیون در این منطقه است.

عبدالعزیز موسوی افزود: طبق بحث های انجام شده اداره برق باید نسبت به نسبت ترانسفورماتور در محل دکل اقدام می کرد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم این مناطق بیش از 2 ماه است که با این مشکل مواجه هستند، در خصوص عدم همکاری مدیریت برق برای ترانس جدید، تصریح کرد: عدم دسترسی مناسب به جاده و صعب العبور بودن مسیر. ، مدیریت براق در انتقال ترانسفورماتور کنار دکل رادیویی کوتاهی کرده است.

موسوی یادآور شد: درصدد رفع مشکل هستیم و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل این روستاها را حل می کنیم.

با توجه به شروع فصل سرما و همچنین به گفته خود اهالی، مراکز تفریحی و فرهنگی در روستاها وجود ندارد و تنها تفریح ​​مردم به ویژه جوانان و نوجوانان علاقمند به ورزش و فوتبال است. شبکه های تلویزیونی است. گرفته شده است

همچنین باید دانست که اولین مزیت شبکه های دیجیتال جمع آوری ماهواره ها از سطح روستا و علیرغم وجود شبکه های دیجیتال متعدد اعم از رادیویی و تصویری است، با توجه به اینکه فصل زمستان در این مناطق روستایی از اوایل آغاز می شود. رسانه ها می توانند به مردم کمک کنند تا از این غذاهای سمی فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید