چرا دولت مقررات ارزشیابی معلمان را اجرا نمی کند؟

چرا دولت مقررات ارزشیابی معلمان را اجرا نمی کند؟

احمد محرم زاده یحفروزان گفت: جناب آقای رئیس جمهور و جناب آقای دکتر نوری، از آنجایی که آموزش و پرورش یکی از مولفه های پیشرفت، پایه و اساس هر کشوری است و مقام معظم رهبری را افسران پیشرفت کشور می نامند، باید ویژه باشد. این امر مستلزم توجه جدی دولت و وزارت متبوع به حل مشکلات قشر عظیمی از فرهنگیان کشور است.

وی گفت: قانون رتبه بندی معلمان حداقل تلاش و اقدام در دفاع از حرمت فرهنگیان عزیز بود. جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش به دلیل کمبود شدید معلم، اجرای صلاحیت معلمان مصوب قانون رتبه بندی با حذف شرایط، تعیین تکلیف معلمان نهضت سوادآموزی از سال 1392 به بعد، تعیین تکلیف خرید معلم خدمات آموزشی، شهریه، سازمان های مردم نهاد و سوابق نباتی، انتصاب نیروهای خدماتی و باربر در مدارس شهرستان، کسورات مستمری بگیران گران قیمت در مناطق و مناطق دیرتر دریافت می شود که نارضایتی مستمری بگیران گران را به دنبال دارد.

این نماینده مجلس گفت: وزیر فرهنگ و رهبری، بین المللی شدن تئاتر کوتاه ارسباران درخواست جدی مردم منطقه است، ضمن تشکر از اقدام انجام شده، لطفاً آن را نهایی کنید. رئیس جمهور، معرفی وزیر کار در اسرع وقت، تغییر وضعیت نیروهای شرکتی، یکسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری ​​و کشوری، اعلام افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مواردی است که انتظار داریم ابلاغ شود. دستور اجرای آنها وزیر بهداشت منتظر است تا کلینیک را شبانه روزی کنیم، اورژانسی را در شهر حوزه انتخابیه ایجاد کنیم و یک آمبولانس برای درمانگاه در نظر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید