چرا فوق العاده ویژه مربیان حذف شد؟

چرا فوق العاده ویژه مربیان حذف شد؟

سید محمد مولوی چدار در نشست روسای آموزش و پرورش خوزستان گفت: درک مشترکی از سند تحول بنیادین و زیرنظام های آن در دستگاه های حاکمیتی وجود ندارد و نبود درک مشترک اولین گلوگاه در حل مشکلات آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه 177 هزار ساعت غیر اجباری در آموزش و پرورش خوزستان وجود دارد، افزود: سرانه ورزش در آموزش و پرورش نیاز به ارتقای جدی دارد و این امر مستلزم تزریق سرمایه و نیروی انسانی ماهر به آموزش و پرورش است.

مولوی با تاکید بر اینکه وزیر سابق آموزش و پرورش اقدامات ارزنده ای در زمینه کسب رتبه انجام داده است، افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلات انباشته شده را حل کند و همه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش باید مورد توجه استانداران و فرمانداران قرار گیرد. این موضوع باید توسط وزیر کشور درخواست شود زیرا شورای آموزش یک هیئت مستقل و مهم و سازوکار قانونی آن است.

نماینده مردم آبادان و اروند کنار در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اختیارات ادارات کل آموزش و پرورش باید افزایش یابد، گفت: محرومیت فوق العاده معلمان توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.

وی گفت: باید شرایطی فراهم شود تا معلمان مشکلات نمره دهی را مرتفع کنند و به حقوق خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید