چرا نمایش به خائنان بیت المال و میهن آنتن زنده می دهد!؟


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1900018

معاون فراژ با انتقاد از صدا و سیما گفت: مردم معترض هستند که چرا افرادی را که به کشور و بیت المال خیانت کرده اند را وارد صفحه زنده صدا و سیما می کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار قاسم رضایی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر پاسدار شهید «فرید کرم پور» با بیان اینکه هرکس در هر درجه و درجه ای کار خلافی کرده باشد در ریختن خون این شهید شریک است. قانون و مردم جواب بدهند، مزدوران دانسته یا ندانسته از آن سوی آب ها فریب می خورند و آرامش کشور را بر هم می زنند.

جانشین فرمانده ناجا انتقاد از صدا و سیما گفت: مردم معترض هستند که چرا مردمی را که به کشور و بیت المال خیانت کردند را زنده می کنید.

وی با بیان اینکه مردم جامعه رسول خدا (ص) پاسخ خوبی به مزدوران دادند، تصریح کرد: مردم اجازه نخواهند داد خائنان بر خون شهید پا بگذارند زیرا به خوبی می دانند که هدف دشمنان این است. تضعیف امنیت ملی

رضایی با بیان اینکه هر یاغی و شورشی باید بداند که این راه اشتباه است و باید به عقب برگردد، ادامه داد: برخی از کسانی که از این مرزوبوم استفاده کردند و به جایی رسیدند امروز دشمنان را صدا زدند اما یاغی ها باید بدانند. ما به شورشیان فرصت می دهیم.

وی پیام شهید کرم پور را «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه ای» خواند و گفت: انقلاب اسلامی بسیاری از قیام ها را خنثی کرد و این یکی دیگر از قیام های دشمنان بود.

دیدگاهتان را بنویسید