چرا یحیی گل محمدی استعفا نداد؟

چرا یحیی گل محمدی استعفا نداد؟

شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که چرا یحیی گل محمدی بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان استعفا نداد؟

این باخت نابهنگام باعث شد تا استقلالی ها سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی زودهنگام خود در رختکن را جشن بگیرند. اتفاقی که صبر هواداران پرسپولیس را لبریز کرد.

استعفاهای پی در پی یحیی گل محمدی و بعضا تنش هواداران این تیم یکی از دلایلی است که از صفحه های هواداران این تیم در صفحات مجازی به عنوان اصلی ترین دلیل ناکامی پرسپولیس یاد می شود. آنها از عملکرد کادر فنی انتقاد کردند و با آتش سوزی غیرفنی معمولی خود خواستار برکناری گل محمدی و حتی استعفای زودهنگام او شدند.

آنها با انتشار عکس هایی از کادر فنی این تیم خواستار برکناری یحیی گل محمدی و دستیارانش شدند. پیج های هواداران پرسپولیس پا را فراتر گذاشته و خواهان انتصاب یک مربی خارجی با کیفیت از مدیران این باشگاه شده اند.

شاید چیزی که بیش از پیش باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد، سکوت و عدم استعفای یحیی گل محمدی بود. مردی که به هر بهانه ای (از محل تمرین نامناسب گرفته تا حقوق دیر یا زود خود و بازیکنان) استعفا داد اما پس از خداحافظی حاضر نشد با قهرمانی خداحافظی کند. چرا؟

شاید خیلی ها فکر کنند این تصمیم سرمربی پرسپولیس به دلیل قرارداد سخت مالی اوست که مشخصا دو سال دیگر اعتبار دارد! این گفته شاید اشتباه نباشد اما شنیدیم که یحیی گل محمدی پس از شکست تلخ مقابل سپاهان در مقابل دوربین های تلویزیونی و خبرنگاران تصمیم به استعفا گرفته است اما یکی از نزدیکان سرمربی پرسپولیس جلوی او را گرفت. شنیده ایم این دوست صمیمی یا مشاور یحیی گل محمدی از سرمربی پرسپولیس خواسته است که برای استعفا عجله نکند و ۳ هفته دیگر تحمل کند! ظاهراً یحیی گل محمدی تصمیم خود را گرفته بود، اما مهمانی موفق شد حداقل برای یک شب او را به صبر بیشتر دعوت کند.

گفتنی است آخرین باری که یحیی گل محمدی پس از ثبت تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال با انتشار استوری در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرد.

در پی این اقدام سرمربی بازنشسته سرخپوشان در تماس با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه ضمن گلایه از شرایطی که از ابتدای فصل برای تیمش از نظر داوری و سایر اتفاقات به وجود آمده است، اعلام کرد. استعفای خود را اعلام کرد و به درویش گفت که مدتی از فوتبال دور باشد.

اما درویش قاطعانه با این موضوع مخالفت کرد و این استعفا را نپذیرفت!

دیدگاهتان را بنویسید