چرخ 30 واحد تولیدی راکد در لرستان به حرکت درآمد

ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798814

رازانی گفت: چرخ 30 واحد تولیدی راکد در شرکت شهرک های صنعتی لرستان در حرکت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بختیار رازانی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: احیای واحدهای تعطیل شده به سرعت در حال انجام است و 30 واحد تولیدی تعطیل شده در شهرهای صنعتی استان از ابتدای امسال احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: با احیای این تعداد واحد تعطیلی، زمینه اشتغال حدود 200 نفر فراهم شده است که بیشتر آنها واحدهای متوسط ​​و کوچک بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای استان امسال باید 26 بلوک مقاوم سازی می شد که خوشبختانه تعداد بلوک های تعطیل شده بیش از بلوک های اعلام شده است و تا پایان سال تعداد واحدهای بیشتری افزایش یافته است. قطعا بازسازی خواهد شد

رازانی با اشاره به تعطیلی 30 درصد واحدهای تولیدی در نواحی صنعتی، گفت: شناسایی محل های راکد در دستور کار است و در صورت عدم تمایل مالکان این واحدها به احیای آنها تذکر داده و در نهایت هدایت می شود. به این معاهده لغو شده است زیرا باید از ظرفیت مناطق صنعتی برای تولید استفاده شود.

وی گفت: در مجموع امسال 36 واحد تولیدی در استان بازگشایی شده است که 30 واحد در شهرهای صنعتی و شش واحد خارج از شهرستان به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان به تملک واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 35 واحد تولیدی در استان در اختیار بانک ها است و تلاش می شود با اقدامات لازم این واحدها از بانک ها خارج شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید